حتوا

دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت در این محتوا موضوع بحث ما می باشد. این دوربین ها به صورت بیسیم با دستگاه ضبط تصاویر ارتباط برقرار کرده و بسیاری از مراحل نصب و راه اندازی را حذف و اجرای پروژه را سریع و آسان می کنند. این گونه دوربین ها دارای تنوع و قابلیت های مختلفی هستند.

 

 

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ نحوه ی عملکرد دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

۲ ویژگی های دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

۳ قابلیت های دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

۳.۱ دوربین مداربسته وایرلس رم خور:

۳.۲ دوربین مداربسته وایرلس شارژی:

۳.۳ دوربین مداربسته وایرلس p2p:

۴ قیمت دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

نحوه ی عملکرد دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

ابتدا می خواهیم بدانیم که یک دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت چگونه کار می کند؟ دوربین های مداربسته که تنها جزئی از مجموعه ی سیستم های امنیتی دوربین مداربسته می باشند، برای آن که وظیفه ی تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد را به درستی انجام دهند، باید حتما از تجهیزات جانبی دیگری کمک بگیرند. بدین ترتیب است که می توانند تصاویر مربوط به یک محیط را ثبت و ضبط کرده و در مواقع نیاز در اختیار مصرف کننده قرار دهند تا مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد. برای این کار به دستگاه ضبط تصاویر نیاز است که البته سایر قابلیت های هوشمند سیستم های امنیتی نیز از طریق منوهای آن قابل استفاده می باشد.

دوربین مداربسته وایرلس رم خور

دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

حتما برای شما قابل تصور است که برای این کار باید حتما میان دوربین های مداربسته و این دستگاه ها اتصال و ارتباطی برقرار شود. به طور معمول این ارتباط از طریق کابل و فیش هایی صورت گرفته که از محل استقرار دوربین تا محل استقرار دستگاه کشیده می شوند. اما فواصل طولانی این کابل کشی ها و خللی که در زیبایی ظاهری محیط ایجاد می کنند باعث ایجاد روش های نوین دیگری شده است.

مقالات پیشنهادی کاربران

انتقال تصویر داهوا روی گوشی چگونه انجام می شود؟

استفاده از دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت این امکان را به دوربین مداربسته می دهد تا از طریق امواج و به صورت بی سیم به دستگاه متصل شده و مراحل نصب و راه اندازی را آسان نموده و هزینه های مربوط به این بخش را کاهش دهد.

 

ویژگی های دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

اولین ویژگی دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت، قدرت مناسب سیگنال های آن می باشد. واضح است که برای آن که ارتباط خوبی میان دوربین و دستگاه برقرار شود باید حتما سیگنال ها و امواجی میان آن ها رد و بدل شود که قدرت مناسبی دارد. در غیر این صورت انتقال اطلاعات کند شده و یا کیفیت مناسب را نخواهد داشت.

دومین ویژگی دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت، برد بالای امواج آن است. مسلما هر چه برد این دوربین ها بیشتر باشد، کارایی بیشتری داشته و از نظر مسافت، محدودیت کمتری را به پروژه تحمیل می کند. دوربین مداربسته وایرلس با برد زیاد یکی از دوربین های مداربسته وایرلس است که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

سومین ویژگی دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت، امنیت بالای آن است. از آن جایی که ارتباط میان دوربین ها و دستگاه در این روش از طریق امواج صورت می گیرد، باید در حفظ اطلاعات آن ها بسیار کوشا بود و از دوربین هایی استفاده کرد که از امنیت بالایی برخوردار هستند. در غیر این صورت به آسانی می توان به اطلاعات آن ها دسترسی پیدا کرده و از آن ها سوء استفاده نمود.

 

قابلیت های دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

دوربین های مداربسته وایرلس مجهز به قابلیت های زیادی هستند که به پیشرفته تر شدن و بهبود عملکرد آن ها کمک می کند. در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

مقالات پیشنهادی کاربران

راهنمای خرید دوربین مداربسته دیجیتال

دوربین مداربسته وایرلس رم خور:

یکی از انواع دوربین های مداربسته وایرلس، نوع رم خور آن می باشد. این دوربین علاوه بر آن که به صورت بیسیم ارتباط برقرار می سازد، قادر است تا از یک حافظه ی داخلی استفاده کرده و اطلاعات را روی آن ذخیره سازی کند. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از هارد دستگاه ضبط تصاویر نداشته و تنها از طریق یک رم کوچک که به درگاه ورودی آن روی دوربین مداربسته متصل می شود، به ذخیره سازی اطلاعات اقدام می کند.

دوربین مداربسته وایرلس ارزان

دوربین مداربسته وایرلس

دوربین مداربسته وایرلس شارژی:

دوربین مداربسته وایرلس شارژی نه تنها ارتباط خود را از طریق بی سیم با دستگاه برقرار می کند، بلکه برای تامین برق خود نیز از باتری های داخلی استفاده کرده و در صورت قطع جریان برق شهری نیز هم چنان به کار خود ادامه می دهد. این مدل دوربین ها به دلیل آن که پروژه های امنیتی از حساسیت بالایی برخوردار است و در صورت قطع منبع انرژی کارایی خود را از دست می دهد، با استقبال بالایی مواجه می باشد. بدین ترتیب حتی قطع برق شهری نیز این دوربین ها را از کار نمی اندازد و افراد سودجو نیز با قطع برق آن ها نمی توانند از تصویربرداری آن ها جلوگیری کنند. لذا محیط مورد نظر از امنیت بالاتری بهره مند شده و در صورت بروز خاموشی های احتمالی وقفه ای در کار نظارت و حفاظت از جان و مال مصرف کننده ایجاد نمی شود.

دوربین مداربسته وایرلس p2p:

کار انتقال تصویر یکی از قابلیت های دوربین های مداربسته است که از طریق فناوری  P2P انجام می شود. دوربین های وایرلس نیز در مدل هایی تولید شده اند که از این ویژگی برخوردار بوده و به تکمیل قابلیت های خود پرداخته اند. این قابلیت به مصرف کننده این امکان را می دهد که از هر جای دنیا قادر به نظارت و کنترل روی محیط مورد نظر خود باشد. بدین ترتیب که تصاویر دوربین ها به صورت آنلاین برای وی ارسال شده و از طریق نصب نرم افزار مربوطه کاربر قادر به مشاهده و بررسی آن ها می باشد. این کار بسیار ساده است و از طریق یک نرم افزار ساده و گوشی موبایل یا لپ تاپ صورت می گیرد. وجود چنین قابلیتی روی یک دوربین مداربسته وایرلس بسیار جذاب و حیرت آور بوده و هر کاربری را متمایل به استفاده از آن می کند.

مقالات پیشنهادی کاربران

آیا می دانید دوربین مداربسته استارلایت چیست؟

موارد فوق تنها بخشی از قابلیت های گوناگون و متنوع دوربین های مداربسته وایرلس می باشد. برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید این گونه دوربین ها می کنند که همه ی آن ها در حال رقابت بر سر کسب جایگاه بهتر در این زمینه هستند.

دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

انتقال تصویر دوربین مداربسته وایرلس

 

قیمت دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

به هر حال استفاده از هر قابلیت و ویژگی برای کاربر هزینه بر خواهد بود اما روش هایی وجود دارد که به کاهش هزینه ها و خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت منجر خواهد شد. اولین کار لازم، مراجعه به نمایندگی های مجاز و فروشگاه های معتبر است تا خرید خود را با قیمتی واقعی انجام دهید. در ادامه نیز با مقایسه ی قیمت های موجود در فروشگاه های اینترنتی معتبر می توانید قیمت مناسب را پیدا کرده و با مشاوره گرفتن از افراد متخصص بهترین انتخاب را انجام دهید. هر چند که حتی اگر از دوربین مداربسته وایرلس ارزان هم استفاده نکنید، مزایا و ویژگی های موجود در آن باعث کاهش هزینه های جانبی شما در بلند مدت خواهد شد.