پسورد dvr برایتون

   
   
   

خلاصه محتوا

در این جا می خواهیم به رمز عبور دوربین برایتون بپردازیم. دستگاه های ضبط تصاویر و دوربین های مداربسته ی این برند نیز مانند سایر برندها دارای قابلیت رمز گذاری بوده و در صورت فراموشی آن ها نیاز است تا نسبت به بازیابی رمز، اقدام نمود. این کار از طریق روش های مختلفی قابل اجرا می باشد.

 

 

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ ضرورت استفاده از رمز عبور دوربین برایتون

۲ ضرورت بازیابی رمز DVR برایتون

۳ بازیابی رمز عبور دوربین برایتون

ضرورت استفاده از رمز عبور دوربین برایتون

رمز عبور دوربین برایتون، یکی از قابلیت های ضروری این محصول می باشد. همان طور که می دانید هدف استفاده از مجموعه های دوربین های مدار بسته، تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد است. دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی آن ها نیز، این اهداف را به وسیله ی تصویر برداری از محیط و ثبت و ضبط این تصاویر انجام می دهند. بنابراین کاملا بدیهی است که این تصاویر روی حافظه ای ضبط شده و در زمان مورد نیاز، مورد بازپخش و بررسی قرار گیرد. حال تصور کنید که هر کسی قادر به نفوذ و دسترسی به این اطلاعات بوده و بتواند از آن ها سوء استفاده کند. در این حالت تصاویر امنیتی یک محیط به دست افراد نا به کار افتاده و مجموعه های دوربین های مداربسته به جای تامین امنیت یک مکان به ابزاری برای تامین اهداف سودجویانه ی افراد خاطی خواهند شد. بنابراین باید برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، از راهکاری مناسب و کارامد استفاده کرد.

یکی از راهکارهایی که از سوی تولید کنندگان برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ارائه شده است، امکان رمزگذاری روی این وسایل و تجهیزات می باشد. با نگاهی به اطراف خود متوجه خواهید شد که می توان روی وسایل شخصی خود نظیر گوشی های همراه، لپ تاپ و … رمز گذاری کرده و دسترسی افراد به اطلاعات آن ها را کاهش دهیم. در مورد دوربین و دستگاه ضبط تصاویر آن نیز همین گونه است.

مقالات پیشنهادی کاربران

پخش عمده دوربین مداربسته

برند برایتون نیز که یکی از تولید کنندگان محصولات امنیتی و دوربین های مداربسته است، همین قابلیت را برای محصولات خود ارائه داده و بدین ترتیب مصرف کننده را قادر به رمز گذاری روی تجهیزات امنیتی خود ساخته و دست افراد غیر را از دسترسی به اطلاعات امنیتی و حفاظتی یک محیط کوتاه می سازد. به زبان ساده تر رمز dvr برایتون و رمز عبور دوربین برایتون با همین هدف ارائه می شوند. در واقع زمانی که شما روی دستگاه و دوربین خود رمز بگذارید، شخص ثالث بدون داشتن آن رمز نمی تواند اقدام به تغییر تنظیمات یا مشاهده و بازبینی تصاویر ضبط شده ی دستگاه شما کند.

تا این جا با ضرورت استفاده از رمز عبور دوربین برایتون آشنا شدیم، اما در پی این رمز گذاری مشکلاتی نیز برای مصرف کنندگان به وجود می آید، که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

رمز عبور دوربین برایتون

رمز مادر دستگاه برایتون

 

ضرورت بازیابی رمز DVR برایتون

همان طور که گفتیم، رمز گذاری در کنار مزایا و ضرورتی که دارد، مشکلاتی را نیز در پی دارد. این مشکل در واقع به فراموش کردن آن توسط کاربر باز می گردد. زمانی که شما رمزی را برای دستگاه یا دوربین خود در نظر می گیرید، باید به خوبی از آن محافظت کرده تا برای دیگران آشکار نشود. همین امر سبب می شود تا آن را در جایی یادداشت نکرده و یا در محلی به دور از این تجهیزات یادداشت کنید. سپس در موقع نیاز، محل یادداشت خود را به یاد نیاورید. یا برای بالاتر بردن سطح امنیت رمز، آن را تنها به ذهن سپرده و سپس به دلیل استفاده نکردن از آن، هنگام لزوم، آن را به یاد نیاورید. در این جا است که ضرورت بازیابی پسورد dvr برایتون و رمز عبور دوربین برایتون، مشخص می شود.

مقالات پیشنهادی کاربران

۵ روش حذف قسمتی از فیلم دوربین مداربسته (مناسب همه برندها)

گرچه شما رمز گذاری را برای از دسترس خارج کردن افراد سودجو انجام داده اید، اما خود شما نیز بدون داشتن رمز عبور از نظر دستگاه و دوربین، غریبه محسوب شده و قادر به دسترسی به اطلاعات خود نمی باشید.

اما چه راهکاری برای دستیابی مجدد به رمز و ادامه ی کار با دستگاه و دوربین وجود خواهد داشت؟ هر چند که حفاظت و نگهداری از رمز در مرحله ی اول به کاربران توصیه می شود، اما بازیابی رمز نیز راهکار مناسبی برای زمان های فراموش کردن رمز می باشد. در ادامه به روش های بازیابی رمز عبور دوربین برایتون می پردازیم.

بازیابی رمز عبور دوربین برایتون

ضرورت استفاده از رمز گذاری


پیشنهاد های سیراف:

دوربین برایتون ساخت کجاست؟

رمز مادر DVR داهوا چیست؟ فراموشی رمز اولیه دی وی ار داهوا!

نحوه ی بازیابی رمز DVR,NVR و دوربین هایلوک

آموزش نحوه ی ریست رمز دوربین هایک ویژن

رمز مادر هایک ویژن


بازیابی رمز عبور دوربین برایتون

زمانی که شما نیازمند استفاده از رمز عبور برای دستگاه و دوربین برایتون هستید، پیشنهاد می شود تا ابتدا رمز اولیه ی آن را امتحان کنید. رمز اولیه dvr برایتون «1111111» می باشد. اگر این رمز را امتحان کرده اما کارساز نبود، از شما می خواهیم تا به مرحله ی بعدی بروید. البته دقت داشته باشید که برایتون دارای محصولات متنوع و گسترده ای است و ممکن است شما نوعی از آن را در اختیار داشته باشید که دارای رمز اولیه نباشد.

اما در کنار مفهوم رمز اولیه، اصطلاح دیگری به نام رمز مادر دستگاه برایتون وجود دارد. رمز مادر dvr برایتون در واقع، رمزی اصلی است که در اختیار شرکت تولیدکننده قرار دارد و به وسیله ی آن قادر است تا همه ی محصولات شرکت خود را رمزگشایی کند، بدون آن که رمز مربوطه را در اختیار داشته باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

پخش و فروش عمده دوربین مدار بسته dahua داهوا، DVR و NVR + لیست قیمت همکار

یکی از روش هایی که به آسانی شما را قادر به بازیابی رمز دستگاه خود می کند، نرم افزار super password می باشد. این نرم افزار را به منظور بازیابی رمز دستگاه های مختلف با برندهای مختلف، طراحی کرده اند، که البته روی همه ی دستگاه ها شاید کارامد نباشد، اما امتحان آن نیز ضرری ندارد. این نرم افزار از طریق بازار، مایکت، Google play و … قابل دانلود بوده و به آسانی نصب و اجرا می شود. پس از طی این مراحل، تنها کافی است تا با وارد کردن تاریخ تولید دستگاه خود، یک رمز را تحویل گرفته و آن را به جای رمز دستگاه یا دوربین، وارد نمایید، سپس به تنظیمات دستگاه خود دسترسی پیدا می کنید. اما باید توجه داشته باشید که در اسرع وقت رمز خود را تغییر دهید، چرا که رمز تولیدی نرم افزار مذکور دارای محدودیت زمانی بوده و پس از گذشت این زمان، از کار خواهد افتاد و باز شما مشکل قبلی را پیدا می کنید.

اما اگر با این نرم افزار نیز، نتوانستید مشکل خود را حل کنید، تنها کافی است به نمایندگی های مجاز برایتون مراجعه کرده و یا با تماس با همکاران و پشتیبانان فنی این برند، نسبت به حل مشکل و بازیابی رمز خود اقدام نمایید. شرکت برایتون به صورت تمام وقت و متعهدانه در حمایت و همراهی مشتریان خود کوشا بوده و خدمات پس از فروش مناسب و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد.