در این جا می خواهیم به بررسی و خرید دوربین مداربسته مموری خور بپردازیم. این دوربین ها مجهز به درگاهی برای حافظه ی داخلی بوده و برای ثبت و ضبط تصاویر به دستگاه ضبط تصاویر نیاز ندارند. بدین ترتیب بسیاری از هزینه ها و مراحل نصب و راه اندازی دوربین مداربسته حذف می شوند.

 

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ ایده ی استفاده و خرید دوربین مداربسته مموری خور از کجا نشات می گیرد؟

۲ ویژگی ها و قابلیت های دوربین های مداربسته مموری خور

۳ قیمت دوربین مداربسته مموری خور بدون نیاز به DVR

ایده ی استفاده و خرید دوربین مداربسته مموری خور از کجا نشات می گیرد؟

در این بخش به این موضوع می پردازیم که چرا مصرف کنندگان به استفاده و خرید دوربین مداربسته مموری خور تمایل نشان می دهند. همان طور که می دانید، از دوربین های مداربسته تنها به عنوان نماینده ای از مجموعه های امنیتی دوربین های مداربسته یاد می شود. بنابراین باید توجه داشت که این دوربین ها به تنهایی از عهده ی وظیفه ی تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد برنخواهند آمد. این گونه دوربین ها تنها به تصویر برداری از محیط پرداخته و باقی وظایف را به سایر تجهیزات محول می کنند.

خرید دوربین مداربسته مموری خور

دوربین های مدار بسته از طریق کابل و اتصالات به دستگاهی تحت عنوان دستگاه ضبط تصاویر متصل شده و این دستگاه نیز از طریق کابل و اتصالات دیگری به صفحه نمایش متصل می شود. بدین ترتیب است که مجموعه کامل شده و تصاویر ضبط و ثبت می شوند. سپس از طریق منوهای موجود روی دستگاه ضبط تصاویر قابل بازبینی و بررسی خواهند بود. در واقع تصاویر روی حافظه ی این دستگاه ضبط می شود و در مواقع مورد نیاز در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

مقالات پیشنهادی کاربران

دوربین مداربسته آپارتمانی

در صورت نبود دستگاه و حافظه ی آن، واضح است که دوربین ها کارایی چندانی نداشته و کار خاصی انجام نمی دهند. تا این جای کار همه چیز ایده آل به نظر می رسد. اما استفاده از دستگاه ضبط تصاویر و کابل ها و اتصالات، مشکلاتی را نیز در پی خواهد داشت. در وهله ی اول باید توجه کنید که محلی برای استقرار دستگاه ضبط تصاویر نیاز است که هم به لحاظ مکانی مناسب باشد و هم در دسترس افراد متفرقه قرار نگیرد. چرا که در صورت دسترسی به آن، هر کسی قادر به حمل آن بوده و می تواند از اطلاعات آن سوء استفاده کند و یا تنظیمات آن را تغییر دهد. در ضمن ممکن است محل قرارگیری دوربین و دستگاه از هم دور بوده و برای اتصال آن ها به هم از کابل های طولانی استفاده شود. این موضوع ضریب آسیب را بالا برده و مشکلاتی در ظاهر و نمای ساختمان ها و دیوارها به وجود می آورد. علاوه بر همه ی مواردی که گفتیم، شما برای خرید دستگاه باید هزینه ای پرداخت کرده و خرید اتصالات و کابل نیز هزینه ای جداگانه دارد. البته هزینه ی نصب و راه اندازی آن ها نیز به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

همه ی مواردی که در بالا گفته شد، این ایده را در ذهن تولید کنندگان محصولات امنیتی ایجاد کرد تا محصولی را طراحی و تولید کنند که بخشی از مجموعه ی سیستم های دوربین مدار بسته را حذف کرده و از هزینه ها و زمان اجرای پروژه ها بکاهند. بدین ترتیب خرید دوربین مداربسته مموری خور که در واقع به همین منظور تولید شده است را به مشتریان پیشنهاد داده و آن ها را در بسیاری از بخش های پروژه های امنیتی یاری رسانده اند. در ادامه با ویژگی ها و قابلیت های دوربین های مداربسته مموری خور با شما همراه هستیم.

مقالات پیشنهادی کاربران

رزولوشن تصویر دوربین مداربسته و مگاپیکسل چیست؟

 

ویژگی ها و قابلیت های دوربین های مداربسته مموری خور

اولین ویژگی و قابلیتی که خرید دوربین مداربسته مموری خور در اختیار شما قرار می دهد، نصب آسان و راه اندازی سریع آن می باشد.

حذف بخش بزرگی از مراحل راه اندازی و تجهیزات جانبی، این گونه دوربین ها را در کاهش هزینه های شما شریک می سازد.

این دوربین ها به جای استفاده از یک دستگاه ضبط تصاویر و حافظه ی داخلی آن، از یک رم کوچک استفاده می کند که درون خود دوربین به صورت داخلی قرار می گیرد. بنابراین در مکان استقرار تجهیزات و جانمایی آن ها نیز صرفه جویی می شود.

این حافظه های داخلی گرچه به لحاظ ابعاد کوچک هستند اما در ظرفیت های متنوعی تولید و استفاده می شوند. به همین دلیل می توانند تصاویر را از ۶ روز تا ۱ ماه ذخیره سازی کنند.

این دوربین ها با حذف بخش بزرگی از اتصالات و کابل کشی ها زیبایی محیط را تحت تاثیر قرار نداده و کمتر جلب توجه می کنند.

این دوربین ها مجهز به قابلیت دید در شب هم هستند که آن ها را در تاریکی مطلق و شب هنگام نیز قادر به تصویر برداری و ضبط تصاویر می سازد. این ویژگی از طریق تعبیه ی ال ای دی های مادون قرمز درون این دوربین ها قابل دستیابی می باشد.

قیمت دوربین مداربسته مموری

دوربین مداربسته مموری خور با خاصیت دید در شب

این دوربین ها از قابلیت انتقال تصویر نیز بهره مند هستند. این قابلیت به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که از راه دور و از هر جای دنیا، تصاویر دوربین خود دریافت کرده و محیط خود را مورد نظارت و کنترل قرار دهند. این کار از طریق موبایل یا لپ تاپ صورت گرفته و بدین منظور دوربین شما باید به شبکه ی اینترنت متصل شود. این دوربین ها یا از طریق وای فای به مودم متصل می شوند و یا از نوع سیم کارتی هستند و اینترنت خود را از طریق سیم کارت تامین می کنند. بدین ترتیب نه تنها کابل و اتصالات مربوط به بخش دستگاه ضبط تصاویر حذف می شود، بلکه اتصالات مربوط به بخش مودم نیز حذف خواهد شد.

قیمت دوربین مداربسته مموری خور بدون نیاز به dvr

دوربین مداربسته مموری خور وایرلس

بسیاری دیگر از قابلیت های دوربین های مداربسته عادی در این دوربین ها نیز قابل حصول خواهد بود. تنها کافی است هنگام خرید دوربین مداربسته مموری خور، با دقت همه ی قابلیت های مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

مقالات پیشنهادی کاربران

دانلود نرم افزار cctv super password


پیشنهاد های سیراف:

پک دوربین وایرلس بی سیم | ارزانترین قیمت

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰

پکیج 4 کانال دوربین مداربسته داهوا XVR 5104-1200TP


 

قیمت دوربین مداربسته مموری خور بدون نیاز به DVR

موثرترین عامل در قیمت دوربین مداربسته مموری خور، سنسورهای به کار رفته در آن می باشد. به همین دلیل است که توصیه می شود تا هنگام خرید دوربین مداربسته مموری خور، به این نکته دقت کرده تا در آینده دچار مشکلات و افت کیفیت تصاویر نشوید.

قابلیت های موجود روی هر دوربینی باعث افزایش قیمت تمام شده ی آن می شود. بنابراین نیاز است تا با افراد متخصص در این زمینه مشاوره کرده و دوربین هایی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

همان طور که گفتیم، این دوربین ها با حذف بخش زیادی از سیستم های امنیتی، نظیر دستگاه ضبط تصاویر و اتصالات و کابل های مربوط به آن در کاهش هزینه ها بسیار موثر بوده و این موضوع آن را مقرون به صرفه می نماید.