در این جا می خواهیم به خرید دوربین سیم کارتی اشاره کنیم. وجود سیم کارت درون دوربین آن را از اتصال به مودم جهت اتصال به شبکه ی اینترنت بی نیاز می کند. البته می تواند اینترنت خود را نیز به صورت هات اسپات روی سایر وسایل به اشتراک گذاشته و کار خود را انجام دهد.

 

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ نحوه ی عملکرد انواع دوربین سیم کارتی

۲ خرید دوربین سیم کارتی برای چه اماکنی مناسب است؟

۳ مزایای خرید دوربین سیم کارتی چیست؟

۴ معایب خرید دوربین سیم کارتی چیست؟

۵ قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی و نحوه خرید آن

نحوه ی عملکرد انواع دوربین سیم کارتی

پیش از آن که به نحوه ی خرید دوربین سیم کارتی، اشاره کنیم، می خواهیم به نحوه ی عملکرد آن بپردازیم. دوربین مداربسته ی تحت شبکه ای که برای اتصال به اینترنت به مودم و کابل نیازی ندارد، نیازمند آن است که از طریق اینترنت سیم کارت، اتصال خود را به این شبکه حفظ کند. این کار بر مبنای فناوری های 3G و 4G صورت می گیرد بنابراین اگر به هر دلیلی آنتن سیم کارت قطع شده و در نتیجه اینترنت وجود نداشته باشد، تصاویر مربوط به زمان قطع اینترنت، ذخیره شده و پس از وصل آن منتقل خواهد شد. البته دقت کنید که این دوربین ها از اتصال به مودم بی نیاز هستند، اما برای تامین برق خود نیازمند اتصال به شبکه ی برق شهری می باشند. البته برای بی نیاز شدن این دوربین ها از اتصال به شبکه ی برق نیز، می توان از انواع مجهز به باتری داخلی یا پنل خورشیدی استفاده کرد. گرچه قیمت دوربین خورشیدی سیم کارتی بیشتر از قیمت دوربین های سیم کارتی معمولی می باشد، اما در صورت قطع برق نیز می توان از این دوربین ها هم چنان استفاده کرد.

مقالات پیشنهادی کاربران

معرفی انواع دوربین مداربسته وایرلس با کیفیت

در ضمن هنگام خرید دوربین سیم کارتی، توجه کنید که این دوربین ها دارای درگاه رم داخلی هستند و برای ذخیره ی اطلاعات از همین حافظه استفاده می کنند. بنابراین از دستگاه ضبط تصاویر نیز بی نیاز می باشند.

خرید دوربین تحت شبکه سیم کارتی

خرید دوربین سیم کارتی

 

خرید دوربین سیم کارتی برای چه اماکنی مناسب است؟

دوربین های سیم کارتی برای مکان هایی از منزل که امکان دسترسی به مودم نیست، مناسب است. البته استفاده از این دوربین ها که مجهز به باتری داخلی هم هستند، سیم ها و کابل کشی ها را حذف کرده و از نظر ظاهری برای نمای داخلی منازل مشکلی ایجاد نمی کند.

در مکان هایی نظیر وسایل نقلیه ی عمومی نیز می توان از این دوربین ها استفاده کرد. چرا که استفاده از مودم و اتصال به آن در اتوبوس و مترو ممکن نیست و این دوربین ها بسیار کارامد خواهند بود.

در خیابان ها و ورودی های اماکن که امکانات و تجهیزات مربوط به اتصال به مودم محدود است، این دوربین ها به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند.

در مکان های وسیعی نظیر مزارع و جنگل ها نیز که تامین اینترنت از طریق مودم ممکن نیست، این دوربین ها کاربرد دارند.

 

فروش دوربین سیم کارتی

خرید دوربین سیم کارتی

مزایای خرید دوربین سیم کارتی چیست؟

شما با خرید دوربین سیم کارتی از مزایای زیادی بهره مند خواهید شد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

خرید دوربین مدار بسته سیم کارتی به شما این امکان را می دهد که تصاویر را در بستر انتقال تصویر بدون نیاز به اینترنت مودم و تنها از طریق تهیه ی یک سیم کارت ارسال کنید.

خرید دوربین تحت شبکه سیم کارتی شما را قادر می سازد تا از وقایعی نظیر وجود حرکت، تشخیص چهره و سایر قابلیت های هوشمند از طریق پیامک، تماس صوتی و یا نرم افزار انتقال تصویر، اطلاع پیدا کنید. البته دقت کنید که دوربین شما باید از نوع مجهز به این قابلیت ها باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

خرید دوربین وارم لایت داهوا

این دوربین ها به دلیل بهره مندی از یک حافظه ی داخلی، از دستگاه ضبط تصاویر بی نیاز بوده و به ذخیره سازی اطلاعات می پردازند.

این دوربین ها به دلیل آن که در دسته ی تحت شبکه قرار دارند، با توجه به ویژگی های خود، قابلیت های هوشمند را پشتیبانی می کنند.

برخی مدل های دوربین های سیم کارتی وجود دارد که از باتری داخلی یا پنل خورشیدی تغذیه کرده و برق خود را تامین می کند.

سارقین با قطع مودم و کابل امکان قطع اتصال این دوربین به اینترنت را ندارند.

این دوربین ها بیشتر ویژگی های یک دوربین معمولی را دارند و برخورداری از ویژگی سیم کارتی بودن، از سایر ویژگی های آن ها نکاسته است.

این دوربین ها گرچه از دوربین های فیلم برداری حرفه ای کیفیت کمتری دارند، اما قادر به مستندسازی نیز هستند.

این گونه دوربین ها، قطع جریان برق را نیز از طریق پیامک یا تماس به کاربران خود اطلاع می دهند.

انواعی از دوربین های سیم کارتی که دارای باتری داخلی هستند، می توانند از برق شهری تغذیه کرده و در صورت قطعی آن تغذیه ی خود را به باتری منتقل کنند.

این دوربین توانایی عملکردی شبیه به Baby Camera را نیز دارد.


پیشنهاد های سیراف:

پک دوربین وایرلس بی سیم | ارزانترین قیمت

دوربین سیم کارتی اسپیددام چرخشی چیست؟

انتقال تصویر دوربین مداربسته

اتصال دانگل وای فای به dvr چگونه انجام می شود و چه مزایایی دارد؟

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟


 

 معایب خرید دوربین سیم کارتی چیست؟

به هر حال استفاده از هر محصولی علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد که در ادامه به این معایب اشاره می کنیم.

مقالات پیشنهادی کاربران

دوربین مداربسته مناسب پارکینگ چیست؟

اگر این دوربین به سرقت رود، علاوه بر خود دوربین، تمامی اطلاعات ذخیره سازی شده نیز به سرقت خواهد رفت و شما هیچ مدرکی در دست نخواهید داشت.

به دلیل آن که از حافظه ی داخلی در این دوربین ها برای ذخیره ی اطلاعات استفاده می شود، نسبت به هارد های موجود در دستگاه های ضبط تصاویر، محدودیت ظرفیت وجود دارد، اما این مدت تقریبا چند روز است.

در صورت مناسب نبودن سرعت اینترنت خط سیم کارت مصرفی شما، اطلاعات با تاخیر به دست شما خواهد رسید.

 

قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی و نحوه خرید آن

خرید و فروش دوربین سیم کارتی از روش هایی که همگی با آن آشنا هستیم، قابل انجام است. هم به صورت حضوری می توان به فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و دوربین خود را خریداری کنید و هم می توانید به فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و با مشاوره های آنلاین آن ها انتخاب خوبی داشته باشید. در فروشگاه های اینترنتی قیمت انواع دوربین سیم کارتی درج شده و شما می توانید به آسانی به مقایسه ی آن ها و قابلیت هایشان بپردازید. کاملا بدیهی است که افزودن هر قابلیتی به یک محصول، در قیمت تمام شده ی آن تاثیر مستقیم دارد.

یکی از انواع دوربین های مداربسته سیم کارتی، تیوا می باشد. این دوربین مداربسته دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی است که می تواند به خوبی نیاز مصرف کننده را برطرف سازد. قیمت دوربین سیم کارتی تیوا نیز در مقایسه با خدماتی که ارائه می دهد، بسیار مقرون به صرفه بوده و خرید آن به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود. این دوربین ها در دراز مدت سودآوری خود را نشان داده و مشتریان خود را از مزایای زیادی بهره مند می سازد.

 

قیمت دوربین سیم کارتی تیوا،

دوربین مداربسته سیم کارتی تیوا