آموزش تعمیرات لوازم الکترونیکی و وسایل

آموزش های رایگان تعمیرات لوازم الکترونیکی را ارائه میکنیم.

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ + تخفیف ویژه

ضرورت استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای باغ چیست؟

اگر شما مالک باغی باشید که از آن برای گذران اوقات فراغت و یا تعطیلات آخر هفته استفاده می کنید، حتما ضرورت استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای باغ را درک خواهید کرد. اما اگر چنین نیست، کافی است خود را به جای صاحب چنین باغی تصور کنید. در این صورت شما تنها در تعطیلات و اواخر هفته به این بخش از اموال خود سر زده و در باقی اوقات به ناچار به محل زندگی اصلی خود بازگشته و مشغول فعالیت های روزمره و شغلی خود خواهید شد. اما هم زمان با نبود شما در باغ شخصی تان، نیاز این محیط به نگهداری و مراقبت هم چنان پا برجا است.

دوربین مداربسته مخصوص باغ

بهترین دوربین مداربسته برای باغ

حال چاره چیست و چه راه حلی برای مراقبت از باغ و سرزنده نگه داشتن آن وجود دارد؟ اولین و راحت ترین راه، استخدام یک سرایدار، نگهبان و یا باغبان است. البته شاید همه ی این افراد را استخدام کنید. اما باز هم این ها جایگزین مالک اصلی نشده و باز هم هر شخصی به عنوان مالک در خود احساس نیاز به نظارت بر محل تفریح خود را احساس می کند. پس بهتر است به دنبال راه حلی بود که حتی در ایامی که صاحب باغ در فاصله ی دوری از محل مورد نظر می باشد، باز هم امکان نظارت و کنترل بر دارایی های خود را داشته باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

کاربرد و آموزش تنظیمات ptz داهوا

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، با انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای باغ خود هم امنیت و حفاظت را برای مکان تفریح خود به ارمغان می آورید و هم در نبود شما هم چنان نظارت مستقیم شما بر باغتان وجود خواهد داشت. اما دوربین مداربسته مخصوص باغ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


پیشنهاد های سیراف:

بهترین میکروفون مناسب برای دوربین مدار بسته ۱۴۰۰

بهترین مارک دوربین مدار بسته در ایران سال ۱۴۰۰

دوربین آنالوگ داهوا DH-HAC-HFW1400TH-I8

دوربین داهوا مدل DH-HAC-HDW1400EMP

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰


بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار

کاملا واضح است که دوربین مداربسته باغی باید دارای قابلیت های ضد آب و ضد گرد و غبار باشد. چرا که باغ یک محیط رو باز است و دوربین مداربسته باغ هم در همین محیط رو باز نصب می شود. بنابراین در معرض مستقیم بارش برف و باران و گرد و غبار خواهد بود. پس داشتن قابلیت نفوذناپذیری نسبت به این دو عامل برای آن از ضرورت ها به شمار می آید. در غیر این صورت با اولین تماس با رطوبت حاصل از آبیاری یا بارش های فصلی، دچار آسیب شده و کارایی خود را از دست می دهد. بدین ترتیب دوربینی که خواص ضد آب و ضد گرد و غبار را نداشته باشد اصلا برای باغ مناسب نیست. البته لازم است بدانید که خاصیت ضد آب در دوربین های مداربسته با خاصیت ضد گرد و غبار در هم آمیخته شده است.

 

گستره ی دید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

دوربین مداربسته چرخشی برای باغ یکی از بهترین انواع دوربین مداربسته است. چرا که باغ یک محیط وسیع و گسترده بوده و نیاز به دوربینی دارد که همه ی جوانب و محیط را تحت پوشش خود قرار دهد. بدین ترتیب استفاده از دوربین های چرخشی به راحتی این هدف را تامین کرده و نیاز شما را نسبت به خرید تعداد بیشتری دوربین برای پوشش همه ی محیط خود کاهش می دهد. دوربین های چرخشی با قابلیتی که دارند قادر خواهند بود به صورت افقی از ۰ تا ۳۶۰ درجه و به صورت عمودی از ۰ تا ۹۰ درجه چرخش داشته و محیط مورد نظر را تحت کنترل خود قرار دهند. بدین ترتیب هیچ نقطه ای از دید شما پنهان نمانده و با استفاده از این قابلیت قادر به نظارت بر باغ خود خواهید بود.

مقالات پیشنهادی کاربران

7 روش ریست پسورد دستگاه DVR

 

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت انتقال تصویر

دوربین مورد استفاده در باغ های شخصی باید دارای قابلیت انتقال تصویر باشند. بدین ترتیب است که تصاویر دوربین ها توسط مالکان از هر فاصله ای در هر نقطه ای از دنیا قابل رویت بوده و هر لحظه که اراده کنند می توانند محیط مورد نظر خود را تحت کنترل قرار دهند.

دوربین مداربسته شارژی برای باغ

بهترین دوربین مداربسته برای باغ

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت دید در شب

هر دوربینی که در یک باغ مورد استفاده قرار می گیرد، لازم است تا دارای قابلیت دید در شب باشد. یکی از مواقعی که مالکان نیاز دارند تا بر محیط خود نظارت داشته باشند، شب هنگام بوده و این زمان از اهمیت بیشتری نسبت به روز برخوردار است. به همین دلیل اگر دوربینی قابلیت دید در شب نداشته باشد، نمی تواند شب هنگام نیاز مصرف کننده را رفع نموده و کارایی کافی را نخواهد داشت. دوربین های دید در شبی وجود دارند که حتی با نور ماه و ستارگان نیز قادر به تصویر برداری از محیط هستند.

 

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت ضد نور

هر دوربین مداربسته ای که در یک باغ نصب می شود باید دارای قابلیت ضدنور هم باشد. این قابلیت به معنای آن است که این دوربین قادر است تا هنگام مواجهه با نور مستقیم خورشید اثر آن را خنثی نموده و تصاویر با کیفیت تری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. توجه کنید که حتی اگر نور مستقیم خورشید وجود نداشته باشد، بازتاب نور آن در برگ های درختان به دوربین منعکس شده و باعث کاهش کیفیت تصاویر خواهد شد. بنابراین برخورداری از خاصیت ضد نور برای چنین دوربین هایی ضروری خواهد بود.

مقالات پیشنهادی کاربران

ویژگی ها و کاربردهای دوربین وارم لایت داهوا

 

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت های بیسیم و شارژی

دوربین های مداربسته ای که در یک باغ نصب می شوند، به دلیل ویژگی های محیطی بهتر است بی نیاز از کابل کشی برای ضبط تصاویر و تامین انرژی برق باشند. بنابراین برای حذف کابل کشی های ضبط تصاویر از دوربین های بیسیم و برای حذف سیم و کابل های تامین کننده ی انرژی برق، از دوربین مداربسته شارژی برای باغ استفاده می شود. باتری های این گونه دوربین ها دارای قابلیت نگهداری شارژ تا چندین روز و کار مدام خواهند بود. البته دوربین هایی نیز وجود دارند که علاوه بر اتصال به برق شهری دارای باتری داخلی یدک هستند. بدین ترتیب در صورت قطع ناگهانی برق، هم چنان به کار خود ادامه خواهند داد.

 

دوربین هایی که بتوانند همه ی موارد فوق را در خود بگنجانند، در بازار موجود بوده و شما می توانید به راحتی از میان آن ها انتخاب خود را انجام دهید. قیمت دوربین مداربسته برای باغ در مقایسه با کارایی که دارد بسیار مناسب است و با تامین امنیت محیط شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

دوربین مداربسته چرخشی برای باغ

بهترین دوربین مداربسته برای باغ

موافقین ۰ مخالفین ۰

خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته چه مزایایی دارد؟

ضرورت خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته

در این بخش می خواهیم به ضرورت استفاده و خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته اشاره کنیم. همان طور که می دانید همه ی دوربین های مداربسته برای آن که کار تصویربرداری را انجام دهند نیاز به منبع انرژی و تغذیه دارند. انرژی مورد نیاز آن ها در واقع انرژی برق بوده که معمولا از طریق شبکه ی برق شهری تامین می شود. بدین ترتیب که با اتصال به کابل ها و سیم های مختلف به شبکه ی برق شهری نیز متصل می شوند. اما همان طور که می دانید، در سال جاری مشکلاتی برای تامین برق در کشور به وجود آمد. دوربین های مداربسته نیز بدون برق از کار افتاده و دیگر کار خود را انجام نخواهند داد. به همین دلیل نیاز است تا از منبع دیگری برای تامین برق این محصولات استفاده کنیم. بدین ترتیب در مواقع قطع برق نیز قادر به کنترل و نظارت روی محیط مورد نظر خود خواهیم بود.

نصب پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته

خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته

سال ها است که ایده ی استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین انرژی برق، مطرح شده و این کار از طریق به کارگیری پنل های خورشیدی امکان پذیر شده است. این روش مزایای بسیار زیادی دارد که نه تنها برای دوربین های مداربسته بلکه برای همه ی لوازم برقی مفید به شمار می آید.

مقالات پیشنهادی کاربران

دستمزد نصب دوربین مدار بسته | نرخ اتحادیه نصب دوربین ۱۴۰۳

محل نصب دوربین های مداربسته دارای تنوع بالایی بوده و معمولا در جاهایی با ارتفاع بالا یا دسترسی سخت، نصب می شوند. به همین دلیل تامین برق آن ها و کابل کشی نیز برای آن ها دشوار بوده و مشکلات زیادی را برای نصابان دوربین مداربسته و مصرف کنندگان به وجود می آورد. به هر حال با طولانی شدن مسیر کابل کشی احتمال صدمه و آسیب نیز بالا رفته و مشکلاتی را برای سیستم امنیتی دوربین مداربسته ایجاد می کند. بنابراین اگر روشی وجود داشته باشد که این مرحله را از مراحل نصب دوربین حذف نماید، کمک شایانی به مجریان طرح و مصرف کنندگان خواهد کرد.  البته محاسبه پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته توسط کارشناسان و متخصصان صورت گرفته و نوع مناسب آن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

تا این جا با ضرورت خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته آشنا شدیم. در ادامه با بررسی سایر جوانب سلول خورشیدی برای دوربین مداربسته در خدمت شما خواهیم بود.

 

سازوکار پنل های خورشیدی برای دوربین مداربسته   

زمانی که شما اقدام به خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته می کنید، بدیهی است که باید این پنل در معرض نور مستقیم خورشید قرار داشته باشد. چرا که قرار است تا انرژی خورشیدی را به برق تبدیل کند. البته راهکاری برای ادامه ی روند کاری این گونه دوربین ها در شب هنگام نیز تعبیه شده است. درون این پنل ها باتری هایی وجود دارد که هنگام وجود انرژی خورشیدی علاوه بر تامین برق مورد نیاز دوربین، بخشی از انرژی خورشیدی دریافتی را به صورت انرژی برق درون خود ذخیره سازی کرده و در هنگام نیاز وارد چرخه ی مصرف می کند.

وظیفه ی دریافت و جذب اشعه های خورشیدی در پنل های خورشیدی به عهده ی سلول های خورشیدی می باشد. این سلول ها قادر هستند تا نور خورشید را به جریان برق مستقیم یا DC تبدیل کرده که در واقع همان برق مورد نیاز برای دوربین مداربسته می باشد. حداقل ولتاژ مورد نیاز برای اجرای دوربین های مداربسته، 12 ولت می باشد.

محاسبه پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته

خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته

ویژگی های موجود در دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

همان طور که گفتیم، پنل های خورشیدی باید در معرض نور مستقیم خورشید باشند. بنابراین محل نصب آن ها محیط های خارجی است که مسلما در معرض بارش برف و باران نیز قرار دارد. بنابراین دوربین های مداربسته ی متصل به آن ها نیز باید دارای خاصیت ضد آب باشند. در غیر این صورت با بارش اولین باران دچار مشکلاتی در قطعات داخلی شده و کارایی خود را از دست می دهند.

مقالات پیشنهادی کاربران

خرید و نصب دوربین مداربسته در بوشهر + نرخ دستمزد ۱۴۰۳

معمولا دوربین های مداربسته ای که دارای پنل خورشیدی هستند از نوع بیسیم می باشند. همان طورکه ذکر شد، یکی از اهداف استفاده از این روش، حذف مراحل کابل کشی می باشد. بنابراین باید برای حذف کابل های انتقال داده ها نیز از دوربین های بیسیم استفاده کنیم. بدین ترتیب بسیاری از محدودیت ها برای محل نصب دوربین از بین خواهد رفت.

دقت کنید که نصب پنل های خورشیدی در کنار دوربین های مداربسته بسیار آسان انجام می شود. برای این کار فقط پنل ها را در کنار دوربین قرار داده و آن ها را به هم وصل می کنند.


پیشنهاد های سیراف:

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

تفاوت دستگاه DVR و NVR چیست؟

پک کامل 4 دوربین مداربسته داهوا Full HD 1080P | B1A21P + هدیه ویژه

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت


مزایای نصب پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته

خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته دارای مزایای زیر است:

انعطاف پذیری: به دلیل آن که مراحل سیم کشی و کابل کشی در این گونه پروژه ها حذف می شود، محدودیت های مکانی برای نصب دوربین های مداربسته در محیط های خارجی بسیار کم خواهد شد.

نصب آسان: نصب این دوربین ها نیز به دلیل آن که مرحله ی زمان بر و سخت کابل کشی را حذف می کند، بسیار آسان تر شده و سریع انجام می شود. البته جا به جایی دوربین ها نیز بسیار آسان تر خواهد شد.

کمک به محیط زیست: شما با نصب پنل های خورشیدی دیگر نیازی به داشتن باتری های داخلی دوربین مداربسته ندارید و همین امر کمک زیادی به محیط زیست می کند. البته به طور کلی استفاده از پنل خورشیدی یکی از روش های سالم و بدون آلودگی برای تولید برق است.

مقالات پیشنهادی کاربران

باطری اضطراری دوربین مداربسته چیست؟

نظارت شبانه روزی و پیوسته: این دوربین ها نه تنها در همه ی اوقات شبانه روز قادر به تصویر برداری هستند، بلکه در صورت قطع برق شهری نیز قابلیت های خود را از دست نمی دهند.

کاهش صدمات و خرابی ها: به دلیل آن که مسیرهای طولانی کابل کشی و اتصالات کاهش می یابد و در واقع حذف می شود، صدمات و خرابی ها نیز کاهش خواهند یافت.

قیمت مناسب: قیمت پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته با توجه به قابلیت ها و مزایایی که دارد بسیار مناسب است و در طولانی مدت مقرون به صرفه خواهد بود.

به هر حال برای خرید این گونه دوربین ها و دریافت مشاوره تنها کافی است به فروشگاه های مجاز و معتبر حضوری و مجازی مراجعه کرده و خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

خرید پنل خورشیدی برای دوربین مداربسته

دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

موافقین ۰ مخالفین ۰

راهنمای خرید دوربین خودرو | تخفیف ویژه ارزانترین قیمت

ضرورت خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان چیست؟

در این جا می خواهیم ضرورت خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان را بیان کنیم. به طور کلی خودرو یکی از اموال و دارایی های مهم هر فرد محسوب می شود. این محصول گرچه دارای ارزش بالایی است اما نگهداری از آن کار آسانی نبوده و آن هم به دلیل محل نگهداری آن می باشد. خودروها معمولا در کنار خیابان ها و جاده ها پارک می شوند. صاحبان آن ها نیز ناگزیر تنها با قفل کردن درب های آن، اتومبیل را رها کرده و به فعالیت های روزمره ی خود می پردازند. حال آن که در این مدت، ممکن است اتفاقات زیادی برای خودرو رخ دهد. مثلا راننده ای با خودرویی دیگر با اتومبیل شما تصادف کرده و شما در آن صحنه حضور نداشته اید. ممکن است وی بدون هیچ گونه نشانه ای صحنه را ترک کند و شما هرگز دسترسی به او نداشته باشید. یا در صحنه حضور یابد اما تقصیر خود را نپذیرفته و شما را مقصر جلوه دهد در حالی که خود مقصر اصلی می باشد.

در این گونه موارد، وجود دوربین مداربسته ای که قادر به ثبت وقایع و رویدادها در زمان نبود شما می باشد، به شدت احساس می شود. همگی می دانیم که برخورداری از اتومبیلی که ظاهری سالم و بدون رنگ پریدگی باشد، اهمیت زیادی دارد. اما این بخش از خودرو آماج آسیب هایی است که حتی اگر خود شما بسیار مراقب آن باشید، از سوی سایرین در معرض خطر قرار دارد. بنابراین ضرورت خرید دوربین مداربسته ی خودرو بر شما مشخص خواهد شد. اما برای آگاهی از روش های خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان با ما همراه شوید.

خرید دوربین ضد سرقت خودرو

خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان


خرید دوربین خودرو viofo

دوربین های مداربسته ی خودرویی نیز مانند سایر دوربین های مدار بسته دارای تنوع طراحی و تولید می باشند. برندهای مختلفی وجود دارند که اقدام به تولید چنین دوربین هایی کرده و هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. اگر شما قصد خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا از برند Viofo استفاده کنید.  چرا که خرید این برند هم از طریق اینترنتی میسر است و هم از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. این برند با تولید محصولاتی با کیفیت و مناسب توانسته جایگاه خوبی در میان دوربین های خودرویی پیدا کند و استقبال خوبی از محصولات آن شده است. به هر حال بهره مندی از محصولات یک برند خوب و با کیفیت برای حفاظت از اتومبیل ها که بسیار ارزشمند و مهم هستند، لازم و ضروری می باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

تفاوت دستگاه DVR و NVR چیست؟


پیشنهاد های سیراف:

هر آنچه درباره ی فروش dvr dahua باید بدانید!

هایک ویژن

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت


خرید دوربین امنیتی خودرو و انواع آن

هنگام خرید دوربین خودرویی، باید توجه داشته باشید که این گونه دوربین ها دارای ویژگی ها  و قابلیت های متنوعی هستند. لذا شما باید نوع متناسب با نیاز خود را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. در بخش قبل به برند معتبری برای خرید این دوربین ها اشاره کردیم. اما در مورد قابلیت های این دوربین ها باید گفت که نصب آن ها در هر قسمتی از خودرو امکان پذیر است و می توانند تصاویر بسیار واضح و با کیفیتی را ثبت نمایند. البته به دلیل آن که گسترده ی دید آن ها بالا بوده و می توانند در همه ی جهات تصاویر را ضبط کنند، بهتر است تا در بخش میانی سقف اتومبیل آن ها را نصب نمود و از آن ها استفاده کرد.

خرید دوربین آینه ای خودرو، یکی از روش های داشتن یک سیستم امنیتی خوب برای اتومبیل می باشد. این گونه دوربین ها، دقیقا شبیه به آینه ای است که در قسمت میانی شیشه ی جلوی خودرو وجود دارد. این دوربین همان کارایی آینه برای راننده را داشته و گوشه ی آن نیز چشم دوربین مداربسته کار گذاشته شده است. بدین ترتیب همه ی اتفاقاتی که رخ می دهد را مورد کنترل و نظارت قرار خواهد داد.

خرید دوربین آینه ای خودرو

دوربین آینه ای خودرو

البته دقت داشته باشید که شما هنگام خرید دوربین برای خودرو در واقع نسبت به خرید دوربین ضد سرقت خودرو نیز اقدام کرده اید. چرا که انواعی از این دوربین ها وجود دارند که دارای قابلیت استفاده از حافظه های داخلی با ظرفیت های بسیار بالا برای ضبط تصاویر هستند. بدین ترتیب شما همه ی وقایع را برای زمانی طولانی در دسترس خود خواهید داشت. اما در کنار این قابلیت، انتقال تصویر و مشاهده ی همه ی اتفاقات از روی گوشی همراه نیز امکان پذیر است. بدین ترتیب زمانی که شما اتومبیل خود را در مکانی خارج از دید خود برای مدت طولانی پارک می کنید، می توانید از هر نقطه ای که هستید، آن را مورد کنترل و نظارت خود قرار دهید. برقراری ارتباط میان این دوربین و گوشی همراه شما از طریق بستر اینترنت و سیم کارت موجود درون دوربین امکان پذیر خواهد بود. البته انواعی از این دوربین ها نیز وجود دارد که مجهز به GPS بوده و مکان اتومبیل را در هر لحظه به شما نمایش می دهد.

مقالات پیشنهادی کاربران

ویژگی ها و کاربردهای دوربین وارم لایت داهوا

با توجه به موارد فوق، دوربین های مداربسته ی خودرویی، قادر به داشتن حافظه ی داخلی، سیم کارت، انتقال تصویر رایگان و بی سیم هستند. این ها تنها بخشی از قابلیت ها و مزایای این گونه دوربین ها بوده که به تامین امنیت خودروها می پردازد.


پیشنهاد های سیراف:

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته در آسانسور

هر آنچه درباره ی فروش dvr dahua باید بدانید!

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت


خرید دوربین ضد سرقت خودرو

دوربین ضد سرقت خودرو

خرید دوربین ضد سرقت خودرو اینترنتی و ارزان از چه روش هایی امکان پذیر است؟

خرید دوربین خودرو نیز مانند هر محصول دیگری از طریق مراجعه ی حضوری به نمایندگی های مجاز و فروشگاه های معتبر امکان پذیر خواهد بود. اما امروزه با پیشرفت فناوری و روش های نوین خرید و فروش، سایت های اینترنتی معتبری نیز وجود دارند که آماده ی ارائه ی خدمات فروش انواع دوربین مداربسته می باشند. دوربین مداربسته ی خودرویی نیز یکی از انواع دوربین هایی است که امکان خرید اینترنتی آن وجود دارد. بدین ترتیب در هزینه و صرف زمان صرفه جویی شده و جنس مورد نظر متقاضیان نیز به دست آن ها خواهد رسید. البته به دلیل آن که از روش های مجازی به آسانی می توان قیمت ها را با هم مقایسه کرد، مشتریان به راحتی از قیمت واقعی هر محصول مطلع شده و با قیمت مناسب آن را خریداری می نمایند.

بدین ترتیب نه تنها هزینه های رفت و آمد و صرف زمان باعث خرید دوربین ارزان تری می شود، بلکه با اطلاع از قیمت واقعی محصول، خریداران در دام افراد سودجو گرفتار نشده و هزینه ی بیشتری را نمی پردازند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل شما!

ضرورت استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای منزل

در این جا می خواهیم ضرورت استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای منزل را بررسی نماییم. تا پیش از آن که افراد به زندگی های آپارتمانی عادت کرده و منازل آپارتمانی گسترش پیدا کنند، تصور می شد که زندگی در آپارتمان ها امنیت کمتری دارد. این طرز فکر به دلیل زندگی در یک ساختمان مشترک با چندین همسایه ی غریبه در ذهن افراد ایجاد می شد. اما امروزه با افزایش تعداد آپارتمان ها و زندگی بسیاری از افراد در واحدهای آپارتمانی نکته ی دیگری بسیار جالب توجه است. زمانی که شما در یک واحد آپارتمانی زندگی می کنید، افراد زیادی با شما در یک ساختمان زندگی کرده و شما با آن ها تعامل دارید. در صورت بروز هر گونه مشکلی نیز، آن ها به سرعت متوجه شده و به کمک شما خواهند شتافت.

اما زمانی که افراد در منازل شخصی خود زندگی می کنند، در یک ساختمان ویلایی تنها بوده و سایر همسایگان، اطلاع زیادی از اتفاقات درون منازل آن ها نخواهند داشت. به همین دلیل شاید احتمال بروز سرقت در این گونه منازل بیشتر باشد. چرا که با ترک خانه توسط مالک، آن منزل به کلی خالی شده و فرصت مناسبی برای سارقین به وجود می آید. پس لازم است تا با به کارگیری روش هایی، امنیت منازل شخصی را نیز تامین کرد و راه را بر مجرمان و سارقان بست.

اما انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل یک کار تخصصی بوده و افراد عادی نیازمند راهنمای خرید دوربین مدار بسته برای منزل خود هستند.

خرید دوربین مداربسته برای منزل

بهترین دوربین مداربسته برای منزل شخصی

محل نصب انواع دوربین مداربسته برای منزل شخصی

حال که با ضرورت استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای منزل آشنا شدید، بهتر است با مکان هایی از منزل خود که نیازمند پوشش توسط دوربین مداربسته هستند هم آشنا شوید.

مقالات پیشنهادی کاربران

آموزش گام به گام تنظیمات دید در شب دوربین های مداربسته + (آموزش تصویری)

درب ورودی اصلی منزل: درب ورودی منزل شما که محل عبور و مرور افراد است باید حتما تحت پوشش دوربین مداربسته باشد.

حیاط: حیاط هر منزل هم باید توسط دوربین مداربسته تحت کنترل و نظارت قرار گیرد. چرا که این قسمت نیز یکی از راه های ورود و خروج به ساختمان بوده و در برخی موارد هم به عنوان پارکینگ خودروهای شخصی استفاده می شود. لذا کنترل و نظارت روی آن بسیار ضروری است.

پشت بام: پشت بام و در آن نیز باید توسط دوربین مداربسته پوشش داده شود. چرا که یکی از راه های ورود و خروج به هر منزلی خواهد بود.

راهرو و راه پله ها: راهرو ها و راه پله ها نیز باید توسط دوربین کنترل شود چرا که محل رفت و آمد افراد می باشد.

محوطه ی بیرونی منزل شخصی: توصیه می شود تا محوطه ی بیرونی منزل شخصی خود را تا محدوده ای تحت نظارت و کنترل دوربین های مداربسته قرار دهید.

بهترین نوع دوربین مداربسته برای منزل

دوربین مداربسته در محوطه ی بیرونی منزل

محیط داخلی منزل: این بخش از ساختمان معمولا تحت پوشش دوربین مداربسته قرار نمی گیرد. چرا که افراد علاقه مند نیستند تا زندگی شخصی آن ها توسط دوربین های مداربسته ثبت شود. اما در صورتی که مالک نیاز به این مورد داشته باشد، قابل انجام خواهد بود.

انواع دوربین مداربسته برای منزل

دوربین مداربسته برای داخل منزل

حال که با محل های مناسب برای نصب دوربین مداربسته در منازل شخصی آشنا شدید با ادامه ی مطلب و ویژگی های بهترین دوربین مداربسته برای منزل با ما همراه باشید.

 

ویژگی های دوربین مداربسته مناسب برای منزل چیست؟

بهترین نوع دوربین مداربسته برای منزل باید دارای ویژگی هایی باشد که از عهده ی وظیفه ی تامین امنیت و حفاظت از منزل شخصی شما به خوبی برآید. اگر از دوربین مداربسته در بخش های خارجی ساختمان استفاده می شود باید حتما دارای خاصیت های ضد آب و ضد گرد و غبار باشد. اما اگر از دوربین مداربسته برای داخل منزل استفاده می کنید، نیازی به داشتن این ویژگی ها نیست. برخورداری از قابلیت های ضد نور و دید در شب هم برای دوربین های منازل مسکونی در برخی موارد ضروری بوده و داشتن کیفیت تصاویر بالا نیز اهمیت ویژه ای دارد. در صورتی که مالکان مایل باشند می توانند از انتقال تصاویر روی گوشی همراه خود نیز استفاده کنند.

مقالات پیشنهادی کاربران

خرید و نصب دوربین مداربسته در بوشهر + نرخ دستمزد ۱۴۰۳

اما عنوان بهترین دوربین مداربسته برای منزل را نمی توان به صورت مطلق به یک دوربین مداربسته نسبت داد. چرا که در واقع رفع نیاز مشتری حرف اول را در تعیین ویژگی های مجموعه ی امنیتی دوربین مداربسته می زند. این موضوع را با ذکر یک مثال برای شما روشن می کنیم. همان طور که می دانید، دوربین های مداربسته برای اتصال به دستگاه ضبط تصاویر، نیازمند کابل کشی، داکت کشی و سوراخ کاری های متعددی هستند. این مسئله سبب ایجاد مشکلات ظاهری در نمای ساختمان و دیوارهای داخلی خواهد شد. در صورتی که این مسئله برای مصرف کننده ناراحت کننده باشد، می توان از دوربین مداربسته بیسیم برای منزل وی استفاده کرد. بدین ترتیب مراحل کابل کشی حذف شده و مشکلات ظاهری نیز به وجود نخواهد آمد.


پیشنهاد های سیراف:

پک دوربین وایرلس بی سیم | ارزانترین قیمت

بهترین دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی + ❤️تخفیف ویژه

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته در آسانسور

بهترین مارک دوربین مدار بسته در ایران سال ۱۴۰۰

بهترین میکروفون مناسب برای دوربین مدار بسته ۱۴۰۰


 

قیمت انواع دوربین مداربسته برای منزل

هنگام خرید دوربین مداربسته برای منزل، اولین موضوعی که جلب توجه می کند، قیمت آن می باشد. اما در مورد قیمت دوربین ها باید گفت که به دلیل تنوع در انواع و قابلیت های دوربین ها، قیمت آن ها نیز بسیار متنوع خواهد بود. هرچه قابلیت های یک دوربین افزایش یابد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. بنابراین شما برای داشتن بهترین انتخاب باید به مشاوران و متخصصان در این زمینه رجوع کرده و مورد مشاوره قرار گیرید.

مقالات پیشنهادی کاربران

تکنولوژی دوربین مداربسته POC چیست؟ (قیمت + تخفیف همکاری)

این افراد با تجربه و تخصصی که دارند، نیازهای شما را در نظر گرفته و بدین ترتیب بهترین مارک دوربین مداربسته برای منزل شخصی و بهترین نوع آن را به شما معرفی خواهند کرد. بدین ترتیب هم نیاز شما رفع می شود و هم قیمت مناسبی را پرداخت می کنید و برای خرید دوربین هایی با قابلیت های بدون کاربرد، هزینه ی اضافی صرف نخواهید کرد.

به عنوان مثال، معمولا دوربین هایی با فناوری آنالوگ را برای منازل مسکونی پیشنهاد می دهند. اما این دوربین ها گرچه داری قیمت پایینی هستند اما کیفیت تصاویر بالایی نداشته و جزئیات را تحت پوشش قرار نمی دهند. بنابراین اگر شما نیازمند کنترل و نظارت روی جزئیات و چهره افراد هستید، باید از انواع تحت شبکه ی دوربین استفاده کرده و در نتیجه مبلغ بیشتری را هم پرداخت کنید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله اطلاعات خوبی برای خرید بهترین دوربین مداربسته برای منزل شخصی خود دریافت کرده باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

قیمت و خرید دوربین مداربسته آژیردار

انواع دوربین مداربسته آژیردار

دوربین آژیر دار چرخشی داهوا (فوق حرفه ای)

آیمو کروز

 

ویژگی های دوربین مداربسته دزدگیر داهوا

  • دید در شب رنگی
  • تشخیص انسان
  • کیفیت تصویر 1080P
  • فشرده سازی H.265
  • دید در شب رنگی هوشمند
  • پوشش ۳۶۰ درجه
  • گفتگوی دو طرفه
  • IP66 ضد آب و حرارت
  • Spotlight و آژیر داخلی
  • آنتن دوگانه و MIMO
  • حالت AP
  • امکان ضبط در فضای ذخیره ابری

دوربین مداربسته چرخشی ضدآب و حرارت دزدگیر داهوا بدون نیاز به هارد و دستگاه و کابل کشی است. حافظه مموری روی دوربین قرار میگیرد، و مموری ۶۴ گیگابایت برای ضبط سه هفته مناسب است. انتقال تصویر رایگان دارد و می توانید همواره روی گوشی همراهتون تصاویر دوربین را بصورت زنده تماشا کنید. صدا ضبط می کند و بلندگو دارد می تواند صدای شما را از راه دور پخش کند. در تاریکی مطلق و در شب بصورت رنگی نمایش می دهد.  برای خرید روی تصویر خرید محصول کلیک کنید.

برای خرید کلیک کنید

 

ایده ی دوربین مداربسته آژیردار از کجا ایجاد شده است؟

حتما شما هم با شنیدن نام دوربین مداربسته آژیردار، با خود تصور می کنید که چرا چنین دوربین هایی طراحی و تولید می شوند. دوربین های مداربسته سال هاست که وارد بازار فروش شده و در میان مردم به صورت فراگیر مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی از استفاده از آن نیز، کاملا واضح است و تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد می باشد. اما وسیله ی دیگری نیز در کنار این مجموعه ی امنیتی وجود دارد که همگان با آن آشنا بوده و آن را می شناسند. دزدگیر نیز یک وسیله ی مورد نیاز برای محافظت از اموال شخصی افراد می باشد. اما دو وسیله ی نام برده با هم تفاوت هایی دارند و مکمل هم می باشند.قیمت دوربین مداربسته آژیردار

دوربین مداربسته آژیردار

دقت کنید که در مجموعه های امنیتی دوربین های مداربسته، تنها به تصویربرداری و در بعضی موارد صدابرداری پرداخته شده و این وسایل به خودی خود هیچ گونه علامت هشداری را منتشر نمی کنند. این مجموعه ها معمولا بعد از وقوع جرم برای انجام کارهای شناسایی و تعقیب به کار گرفته می شوند. یا در موارد حساس تر همواره شخص یا اشخاصی تحت عنوان اپراتور و نگهبان، در اتاق مانیتورینگ حضور داشته و تصاویر مربوطه را چک می کنند. این افراد در صورت مشاهده ی مورد مشکوک، اقدامات بعدی را انجام خواهند داد. اما دوربین ها به تنهایی هیچ کاری انجام نداده و هیچ گونه جلب توجه یا اطلاع رسانی نمی کنند. اما دزدگیرها برخلاف دوربین ها، هنگام بروز مورد مشکوک، شروع به هشدار کرده و مالک، اطرافیان و یا حتی پلیس را در جریان قرار می دهند. این کار از طریق سنسورهای موجود در دزدگیر صورت می گیرد. البته لازم به ذکر است که دزدگیر نیز توانایی ضبط و پخش تصاویر و صدا را نداشته و تنها یک هشداردهنده است. لذا هیچ مدرکی را در هنگام وقوع جرم در اختیار مصرف کننده قرار نمی دهد. با توجه به مواردی که گفته شد، مشخص است که دزدگیر و دوربین مداربسته مکمل یکدیگر در تامین امنیت و نظارت و کنترل بر جان و مال افراد می باشند. چرا که هر یک ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که دیگری از آن محروم است و در کنار هم می توانند بسیار مفید عمل کنند.

مقالات پیشنهادی کاربران

آموزش نصب دوربین مدار بسته داهوا

اما دنیای امروزی که دنیای پیشرفت تکنولوژی و فناوری است، بیکار ننشسته و همواره به دنبال رفع نیاز انسان ها و طراحی و تولید محصولات با کیفیت تر اما اقتصادی تر و کاراتر می باشد. بدین ترتیب است که ایده ی طراحی و تولید دوربین مداربسته آژیردار، ایجاد شده است.قیمت دوربین مداربسته آژیردار

دوربین مداربسته آژیردار، هم دوربین هم دزدگیر

این گونه دوربین ها در واقع همه ی وظایف دوربین های مداربسته ی عادی را به نحو احسن انجام داده، حال آن که وظایف مربوط به یک دزدگیر را نیز هم زمان به عهده می گیرد. بدین ترتیب شما به جای خرید دو کالا، تنها کافی است یک محصول را خریداری کرده و از مزایای دوربین – دزدگیر بهره مند شوید. البته دوربین های مداربسته آژیردار دارای ویژگی های دیگری هم هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
پیشنهاد های سیراف:

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰

کاربرد و نحوه ی ریست فکتوری DVR داهوا

خرید دوربین مداربسته دید در شب ارزان قیمت


قابلیت ها و ویژگی های موجود در دوربین مداربسته آژیردار

مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته آژیردار همان طور که گفتیم، خاصیت اعلام هشدار و آژیر زدن می باشد. زمانی که این ویژگی را درون چنین محصولی فعال سازی کنیم، به وسیله ی سنسور حرکتی موجود در آن، می تواند در صورت بروز هر گونه حرکتی، آژیر خطر را به صدا درآورد و دیگران را از بروز یک واقعه ی غیر عادی مطلع سازد. اما این گونه دوربین ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که در ادامه به سایر قابلیت های آن ها به طور کلی اشاره خواهیم کرد. این دوربین ها امکان کنترل از راه دور مکان مورد نظر را برای مصرف کننده فراهم می کنند. در این گونه دوربین ها امکان چرخش ۳۶۰ درجه ی افقی و ۱۲۰ درجه ی عمودی وجود دارد که از طریق گوشی همراه و از هر فاصله ای قابل تنظیم است. امکان انتقال تصویر این دوربین ها روی گوشی موبایل و یا سایر تجهیزات وجود دارد. این دستگاه از طریق حافظه ی داخلی خود به ضبط تصاویر پرداخته و نیازی به دستگاه ضبط تصاویر جداگانه ندارد. این دوربین ها قادر هستند تا به صورت بیسیم اتصال پیدا کرده و تنها کابل مورد نیاز آن ها برای تامین برق است. این دوربین ها دارای خاصیت های ضد نور و دید در شب هستند که کیفیت تصاویر آن ها را در شب هنگام و یا هنگام تابش نور خورشید بسیار بالا می برد. این دوربین ها در تاریکی مطلق نیز تصویربرداری را انجام می دهند. در تصاویر این دوربین ها می توان را ۴ برابر بزرگنمایی انجام داد. این دوربین ها در صورت نیاز قادر هستند تا علاوه بر ایجاد زنگ هشدار در محیط، به شماره های موبایل برنامه ریزی شده نیز پیام داده و آن ها را مطلع سازند، البته هم زمان می توانند فیلم محیط را نیز در اختیار مالکان این گوشی ها به صورت کاملا واضح، با کیفیت و آنلاین قرار دهند. نصب آسان و راه اندازی بسیار ساده نیز، از دیگر ویژگی های این گونه دوربین ها می باشد. لازم به ذکر است که دوربین های آژیردار انواع مختلفی دارند و شاید همه ی ویژگی های گفته شده در دوربین مورد نظر شما وجود نداشته باشد. اما در نوع دیگر موجود باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

آموزش پخش فیلم ها و فایل های DVR NVR XVR

 

آیا استفاده از دوربین مداربسته آژیردار توجیه اقتصادی دارد؟

با مطالعه ی قابلیت های بالا درخواهید یافت که محصول مذکور ویژگی های بسیار زیادی دارد و شما را از خرید دو دستگاه مجزا بی نیاز می سازد، حال آن که خدمات هر دو محصول را در اختیارتان گذاشته و در ضمن خدمات ویژه ی دیگری نیز به شما ارائه می دهد. بنابراین قیمت دوربین مداربسته آژیردار با توجه به قابلیت های آن کاملا مقرون به صرفه است. به هر حال استفاده از تجهیزات امنیتی و حفاظتی، هرگز هزینه محسوب نمی شوند، بلکه باید از آن ها به عنوان سرمایه گذاری های بلند مدت یاد کرده که در طول زمان سودآوری خود را نشان خواهند  داد. جان و مال افراد مهم ترین داشته های آن ها بوده و حفاظت از آن بسیار لازم و ضروری است.  دوربین مداربسته آژیردار

خرید دوربین مداربسته آژیردار

ایده ی دوربین مداربسته آژیردار از کجا ایجاد شده است؟

حتما شما هم با شنیدن نام دوربین مداربسته آژیردار، با خود تصور می کنید که چرا چنین دوربین هایی طراحی و تولید می شوند. دوربین های مداربسته سال هاست که وارد بازار فروش شده و در میان مردم به صورت فراگیر مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی از استفاده از آن نیز، کاملا واضح است و تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد می باشد. اما وسیله ی دیگری نیز در کنار این مجموعه ی امنیتی وجود دارد که همگان با آن آشنا بوده و آن را می شناسند. دزدگیر نیز یک وسیله ی مورد نیاز برای محافظت از اموال شخصی افراد می باشد. اما دو وسیله ی نام برده با هم تفاوت هایی دارند و مکمل هم می باشند.قیمت دوربین مداربسته آژیردار

دوربین مداربسته آژیردار

دقت کنید که در مجموعه های امنیتی دوربین های مداربسته، تنها به تصویربرداری و در بعضی موارد صدابرداری پرداخته شده و این وسایل به خودی خود هیچ گونه علامت هشداری را منتشر نمی کنند. این مجموعه ها معمولا بعد از وقوع جرم برای انجام کارهای شناسایی و تعقیب به کار گرفته می شوند. یا در موارد حساس تر همواره شخص یا اشخاصی تحت عنوان اپراتور و نگهبان، در اتاق مانیتورینگ حضور داشته و تصاویر مربوطه را چک می کنند. این افراد در صورت مشاهده ی مورد مشکوک، اقدامات بعدی را انجام خواهند داد. اما دوربین ها به تنهایی هیچ کاری انجام نداده و هیچ گونه جلب توجه یا اطلاع رسانی نمی کنند. اما دزدگیرها برخلاف دوربین ها، هنگام بروز مورد مشکوک، شروع به هشدار کرده و مالک، اطرافیان و یا حتی پلیس را در جریان قرار می دهند. این کار از طریق سنسورهای موجود در دزدگیر صورت می گیرد. البته لازم به ذکر است که دزدگیر نیز توانایی ضبط و پخش تصاویر و صدا را نداشته و تنها یک هشداردهنده است. لذا هیچ مدرکی را در هنگام وقوع جرم در اختیار مصرف کننده قرار نمی دهد. با توجه به مواردی که گفته شد، مشخص است که دزدگیر و دوربین مداربسته مکمل یکدیگر در تامین امنیت و نظارت و کنترل بر جان و مال افراد می باشند. چرا که هر یک ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که دیگری از آن محروم است و در کنار هم می توانند بسیار مفید عمل کنند. اما دنیای امروزی که دنیای پیشرفت تکنولوژی و فناوری است، بیکار ننشسته و همواره به دنبال رفع نیاز انسان ها و طراحی و تولید محصولات با کیفیت تر اما اقتصادی تر و کاراتر می باشد. بدین ترتیب است که ایده ی طراحی و تولید دوربین مداربسته آژیردار، ایجاد شده است.

مقالات پیشنهادی کاربران

هایک ویژن یا داهوا بخریم؟ کیفیت و قیمت کدام بهتر است؟

قیمت دوربین مداربسته آژیردار

دوربین مداربسته آژیردار، هم دوربین هم دزدگیر

این گونه دوربین ها در واقع همه ی وظایف دوربین های مداربسته ی عادی را به نحو احسن انجام داده، حال آن که وظایف مربوط به یک دزدگیر را نیز هم زمان به عهده می گیرد. بدین ترتیب شما به جای خرید دو کالا، تنها کافی است یک محصول را خریداری کرده و از مزایای دوربین – دزدگیر بهره مند شوید. البته دوربین های مداربسته آژیردار دارای ویژگی های دیگری هم هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
پیشنهاد های سیراف:

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰

کاربرد و نحوه ی ریست فکتوری DVR داهوا

خرید دوربین مداربسته دید در شب ارزان قیمت


قابلیت ها و ویژگی های موجود در دوربین مداربسته آژیردار

مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته آژیردار همان طور که گفتیم، خاصیت اعلام هشدار و آژیر زدن می باشد. زمانی که این ویژگی را درون چنین محصولی فعال سازی کنیم، به وسیله ی سنسور حرکتی موجود در آن، می تواند در صورت بروز هر گونه حرکتی، آژیر خطر را به صدا درآورد و دیگران را از بروز یک واقعه ی غیر عادی مطلع سازد. اما این گونه دوربین ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که در ادامه به سایر قابلیت های آن ها به طور کلی اشاره خواهیم کرد. این دوربین ها امکان کنترل از راه دور مکان مورد نظر را برای مصرف کننده فراهم می کنند. در این گونه دوربین ها امکان چرخش ۳۶۰ درجه ی افقی و ۱۲۰ درجه ی عمودی وجود دارد که از طریق گوشی همراه و از هر فاصله ای قابل تنظیم است. امکان انتقال تصویر این دوربین ها روی گوشی موبایل و یا سایر تجهیزات وجود دارد. این دستگاه از طریق حافظه ی داخلی خود به ضبط تصاویر پرداخته و نیازی به دستگاه ضبط تصاویر جداگانه ندارد. این دوربین ها قادر هستند تا به صورت بیسیم اتصال پیدا کرده و تنها کابل مورد نیاز آن ها برای تامین برق است. این دوربین ها دارای خاصیت های ضد نور و دید در شب هستند که کیفیت تصاویر آن ها را در شب هنگام و یا هنگام تابش نور خورشید بسیار بالا می برد. این دوربین ها در تاریکی مطلق نیز تصویربرداری را انجام می دهند. در تصاویر این دوربین ها می توان را ۴ برابر بزرگنمایی انجام داد. این دوربین ها در صورت نیاز قادر هستند تا علاوه بر ایجاد زنگ هشدار در محیط، به شماره های موبایل برنامه ریزی شده نیز پیام داده و آن ها را مطلع سازند، البته هم زمان می توانند فیلم محیط را نیز در اختیار مالکان این گوشی ها به صورت کاملا واضح، با کیفیت و آنلاین قرار دهند. نصب آسان و راه اندازی بسیار ساده نیز، از دیگر ویژگی های این گونه دوربین ها می باشد. لازم به ذکر است که دوربین های آژیردار انواع مختلفی دارند و شاید همه ی ویژگی های گفته شده در دوربین مورد نظر شما وجود نداشته باشد. اما در نوع دیگر موجود باشد.  

آیا استفاده از دوربین مداربسته آژیردار توجیه اقتصادی دارد؟

با مطالعه ی قابلیت های بالا درخواهید یافت که محصول مذکور ویژگی های بسیار زیادی دارد و شما را از خرید دو دستگاه مجزا بی نیاز می سازد، حال آن که خدمات هر دو محصول را در اختیارتان گذاشته و در ضمن خدمات ویژه ی دیگری نیز به شما ارائه می دهد. بنابراین قیمت دوربین مداربسته آژیردار با توجه به قابلیت های آن کاملا مقرون به صرفه است. به هر حال استفاده از تجهیزات امنیتی و حفاظتی، هرگز هزینه محسوب نمی شوند، بلکه باید از آن ها به عنوان سرمایه گذاری های بلند مدت یاد کرده که در طول زمان سودآوری خود را نشان خواهند  داد. جان و مال افراد مهم ترین داشته های آن ها بوده و حفاظت از آن بسیار لازم و ضروری است.  دوربین مداربسته آژیردار

خرید دوربین مداربسته آژیردار

موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین دوربین مداربسته ادارات + ❤️ تخفیف ویژه

ضرورت استفاده از دوربین مداربسته ادارات چیست؟

دوربین مداربسته ادارات از الزاماتی است که امروزه بیش از پیش به آن توجه می شود. دوربین مداربسته در ادارات وظایف زیادی را به عهده دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

حفظ امنیت کارمندان و کارکنان هر اداره در برابر خشونت ها و سرقت های احتمالی: گرچه ادارات همگی مکان هایی عمومی محسوب می شوند، اما باز هم احتمال وقوع جرم در آن ها وجود دارد. چرا که درب ورودی آن ها برای عموم باز است و هر کسی می تواند به این مکان ها مراجعه و به فعالیت خود بپردازد. اما در این بین افراد سودجو نیز به آسانی قادر به ورود به ادارات هستند و در پی سوء نیت احتمالی آن ها خطرات زیادی کارمندان و کارکنان این مجموعه را تهدید می کند. لذا لازم است تا به وسیله ی دوربین مداربسته ادارات نظارت کاملی روی همه ی بخش های یک اداره صورت گیرد.

دوربین مداربسته ادارات

خرید دوربین مداربسته در ادارات

حفظ اسناد مالی و حقوقی ادارات: همه ی ادارات معمولا وابسته به ارگان های دولتی هستند و به همین دلیل همواره اسناد مالی و حقوقی مهمی در بایگانی آن ها نگهداری می شود. بنابراین لازم است تا به منظور تامین امنیت این گونه اسناد از دوربین مداربسته ادارات استفاده شود.

جلوگیری و پیشگیری از سوء رفتارهای احتمالی: به هر حال سیستم اداری نیازمند نظارت روی عملکرد صحیح کارمندان و کارکنان خود بوده و باید از حسن رفتار آن ها به خوبی مطلع باشد. بنابراین با نصب دوربین مداربسته ادارات این امکان در اختیار مدیران قرار گرفته تا بر عملکرد کارمندان خود به خوبی کنترل داشته باشند.

مقالات پیشنهادی کاربران

دانلود نرم افزار cctv super password

با توجه به موارد بالا، استفاده از دوربین های مداربسته به صورت یک الزام قانونی در مکان های اداری درآمده و بسیار فراگیر شده است. بدین ترتیب امنیت در ادارات حاکم شده و عملکرد کارکنان بهبود یافته و بهره وری نیز ارتقا خواهد یافت. در ادامه با سایر ویژگی های دوربین مداربسته برای ادارات با شما همراه خواهیم بود.


پیشنهاد های سیراف:

بهترین دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی + ❤️تخفیف ویژه

تفاوت دوربین های آنالوگ و تحت شبکه IP

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته در آسانسور

همه چیز درباره راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

پخش عمده دوربین مداربسته


 

جانمایی و نصب دوربین مداربسته ادارات

به طور کلی دوربین های مداربسته باید در مکان هایی نصب شوند که علاوه بر داشتن دید کافی و پوشش نقاط مورد نظر، کنترل و نظارت را روی بخش های حساس و مهم انجام دهند. بنابراین تصمیم برای استفاده از آن ها در گوشه ی هر محیط یا در میانه ی سقف، یا هر مکان دیگری به عهده ی افراد متخصص خواهد بود. اما مکان هایی که به طور عمومی باید تحت پوشش این سیستم های امنیتی باشند، در ادامه بررسی می شوند:

درب ورودی ادارات: درب ورودی ادارات باید حتما تحت پوشش دوربین های مداربسته باشد. چرا که این قسمت، محل اصلی رفت و آمدهای افراد بوده و کنترل رفت و آمدها نیز اهمیت زیادی در تامین امنیت هر مکانی خواهد داشت.

دوربین مداربسته ادارات

خرید بهترین دوربین مداربسته ادارات

راهرو ها و محل رفت و آمد مراجعین: راهرو ها یکی از مکان های عمومی هر اداره به شمار آمده و محل رفت و آمد و تجمع مراجعه کنندگان خواهد بود. بنابراین نظارت و کنترل روی آن بسیار مهم و حساس است و نیاز به پوشش سیستم های امنیتی دارد. بدین ترتیب افراد خاطی به سرعت شناسایی و تحت پیگیری قرار خواهند گرفت.

مقالات پیشنهادی کاربران

آیا می دانید دوربین مداربسته استارلایت چیست؟

اتاق و محل رفت و آمد کارکنان: زمانی که اتاق های کاری یک اداره را به دوربین های مداربسته مجهز کنیم، نه تنها این مکان ها از امنیت و حفاظت کافی برخوردار خواهند شد، بلکه عملکرد کارمندان را نیز تحت پوشش قرار خواهند داد. بدین ترتیب دیگر کارکنان نمی توانند در انجام وظایف خود اهمال و کم کاری کنند و بازدهی اداره بالاتر خواهد رفت. البته این کار سبب کاهش بدرفتاری مراجعین با کارمندان و برعکس نیز خواهد شد.

پارکینگ و درب ورودی آن: پارکینگ یکی از مکان هایی است که تامین امنیت آن برای ادارات بسیار مهم و ضروری است. چرا که این مکان محل نگهداری خودروهای شخصی کارکنان اداره و در بعضی موارد خودروهای شخصی مراجعه کنندگان خواهد بود. پس ضرورت تامین امنیت این مکان واضح است و باید رفت و آمدهای افراد و خودروها به این مکان مورد کنترل و نظارت قرار گیرد.

حیاط و محوطه ی بیرونی ادارات: حیاط و محوطه ی خارجی هر اداره تا محدوده ای باید تحت پوشش سیستم های امنیتی باشد. چرا که باید این امکان در اختیار نگهبانان اداره قرار گیرد تا اطراف را نیز کنترل کرده و در صورت وقوع جرم، فرد خاطی را تا محدوده ای تحت تعقیب قرار دهند.

پشت بام: پشت بام و درب آن نیز باید تحت کنترل قرار گیرد. چرا که یکی از راه های ورود و خروج به هر اداره ای در پشت بام آن بوده و هدفی برای تبهکاران خواهد بود.

آسانسور: در صورت وجود آسانسور در ساختمان اداری باید حتما دوربین های مداربسته، کابین آن را تحت نظارت قرار دهند.

مقالات پیشنهادی کاربران

اطلاعاتی درباره ی میکروفون دوربین مداربسته

 

ویژگی های دوربین مداربسته ادارات

دوربین های مورد استفاده در ادارات باید دارای ویژگی هایی باشند که اهداف تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد موجود در این مکان ها را محقق سازد. این گونه دوربین ها باید دارای کیفیت تصویربرداری بالایی باشند تا جزئیات را نیز تشخیص داده و ثبت نمایند.

برای مثال دوربین هایی که برای کنترل رفت و آمدهای درب ورودی یک اداره مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای خاصیت شناسایی و تشخیص چهره باشند. بدین ترتیب هم چهره ی افراد را مورد شناسایی و مشاهده قرار خواهند داد و هم در صورت وقوع جرم های احتمالی این فرد در سایر دوربین های مجموعه قابل تعقیب خواهد بود.

دوربین مداربسته ادارات

تشخیص و شناسایی چهره

دوربین های موجود در پارکینگ ادارات نیز باید دارای خاصیت تشخیص پلاک باشند تا بتوانند کاملا رفت و آمد خودروها را مورد کنترل قرار دهند. در غیر این صورت به دلیل وجود نور خودروها، این قابلیت دوربین ها از دست خواهد رفت.

دوربین های مذکور باید دارای قابلیت دید در شب و ضد نور هم باشند. چرا که در غیر این صورت، با تابش نور خورشید در طول روز، تصاویر بی کیفیت و تاریک و روشن در اختیار اپراتور قرار گرفته و در شب هنگام نیز تصویربرداری میسر نخواهد شد.

دوربین های مداربسته ای که در بخش های بیرونی و حیاط ادارات نصب می شوند باید دارای خاصیت ضد آب باشند. چرا که در غیر این صورت با بارش برف و باران کارایی خود را از دست داده و عملکرد مناسبی نخواهند داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی + ❤️تخفیف ویژه

چرا از دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی استفاده می شود؟

در این جا می خواهیم ضرورت استفاده از دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی را بیان کنیم. توجه داشته باشید که ساختمان های مسکونی به صورت آپارتمان یا حتی مجتمع های مسکونی هستند. بنابراین دارای مشاعاتی بوده که افراد زیادی در آن ها رفت و آمد دارند. در صورتی که ساختمان مسکونی در مجتمع ها واقع شده باشد، این رفت و آمد ها چندین برابر شده ولی موضوع اصلی این جا است که افراد یکدیگر را به خوبی نمی شناسند. در واقع باید گفت که به دلیل بالا بودن تعداد ساکنین، افراد با هم آشنا نیستند و نمی توانند تشخیص دهند که آیا یک فرد غریبه وارد ساختمان و محوطه شده یا وی یکی از ساکنین آن جا می باشد. همه ی این موارد سبب می شود تا تامین امنیت و حفاظت از این مکان ها اهمیت ویژه ای پیدا کند.

هزینه دوربین مدار بسته برای ساختمان

دوربین مداربسته برای پارکینگ

چرا که در این گونه مکان ها سوء استفاده گران، به راحتی وارد مشاعات شده بدون آن که کسی به آن ها شک کرده و پیگیر کار آن ها شود. اما راه حل این موضوع چیست و چگونه می توان ساختمان های مسکونی را مورد نظارت و کنترل قرار داد؟

یکی از بهترین راه های کنترل روی مشاعات این گونه مکان ها استفاده از دوربین های مداربسته ساختمان می باشد. بدین ترتیب که شما با نصب دوربین مدار بسته ساختمان مسکونی در محل مورد نظر خود می توانید به راحتی کنترل اوضاع را به دست گرفته و همه ی جزئیات را تحت پوشش قرار دهید. بدین ترتیب هیچ چیز بر شما پوشیده نمانده و راه نفوذ سارقین را سخت می کنید. در مجتمع ها و مکان های بزرگتر حتی از یک اتاق مانیتورینگ و اپراتور برای این کار استفاده می کنند تا به سرعت هر رویدادی مورد بررسی قرار داده شده و امنیت مکان به خوبی تامین گردد. اما از میان انواع دوربین مداربسته بهترین دوربین مداربسته برای ساختمان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مقالات پیشنهادی کاربران

آموزش صفر تا صد دوربین مدار بسته

 

مکان های مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته ساختمان چیست؟

ساختمان های مسکونی دارای بخش های مختلفی هستند که به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش ها مشاعات نام داشته و همین ها هستند که به دوربین مداربسته نیاز دارند. در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

درب ورودی ساختمان: درب ورودی هر ساختمانی، محل اصلی رفت و آمدها می باشد. بنابراین لازم است تا برای نظارت بر این قسمت حتما از دوربین مداربسته استفاده شود. بدین ترتیب افرادی که وارد ساختمان می شوند یا از آن خارج شده اند کاملا قابل شناسایی خواهند بود.

پارکینگ ها: پارکینگ ها محل عبور و مرور و نگهداری خودروهای شخصی ساکنین هر ساختمان است. لذا باید برای تامین امنیت و نظارت بر آن راهکاری ارائه داد. در صورت نصب دوربین مداربسته در این بخش از ساختمان ها به آسانی می توان امنیت خودروهای شخصی ساکنین را تامین کرد و از ورود و خروج افراد غریبه و مشکوک مطلع شد.

 

حیاط: حیاط نیز یکی از مشاعات هر ساختمانی بوده و چه به صورت شمالی و چه به صورت جنوبی، از نظر امنیتی مهم تلقی می شود. چرا که ممکن است از ساختمان های مجاور امکان ورود افراد سودجو به آن وجود داشته و یا محلی برای اختفای این افراد شود. بنابراین حیاط یکی از مکان های هدف برای دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی می باشد.

محوطه ی اطراف ساختمان: اطراف ساختمان نیز نیاز است تا محدوده ای مورد کنترل دوربین ها قرار گیرد. چرا که هم ممکن است محل پارک خودروهای شخصی ساکنین باشد و هم می تواند افراد غریبه و مشکوک را تا محدوده ای تحت تعقیب قرار دهد.

مقالات پیشنهادی کاربران

نصب برنامه دوربین داهوا چگونه انجام می شود؟

پشت بام: پشت بام نیز یکی از راه های ورودی و خروجی هر ساختمان است. اگر این قسمت از ساختمان شما با پشت بام سایر ساختمان های مجاور، هم سطح بوده و یا قابل دسترسی باشد، نیاز به کنترل و نظارت روی آن، دو چندان شده و استفاده از دوربین مداربسته در آن کاملا احساس می شود.

راهرو ها و پله ها: راهرو ها و پله ها نیز از دیگر مشاعات هر ساختمان است که نظارت روی آن ها باید صورت گیرد. بدین ترتیب یکی از دیگر از محل های نصب دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی به شمار می آید.

آسانسورها: آسانسورها یکی از جاهایی است که امنیت آن باید به خوبی تامین گردد. چرا که هنگامی که در کابین آن بسته می شود و در حال حرکت است، هیچ راهی برای نظارت بر داخل آن وجود نداشته و تا زمانی که به مقصد نرسد هیچ امکانی برای دسترسی به آن نخواهیم داشت.

دوربین های مداربسته ساختمان

دوربین مداربسته برای آسانسور


پیشنهاد های سیراف:

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته در آسانسور

همه چیز درباره راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

تفاوت دوربین های آنالوگ و تحت شبکه IP

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت


ویژگی های دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی

دوربین های مداربسته از نظر نوع فناوری به کار رفته درون آن ها به دو دسته ی آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ دارای فناوری قدیمی تر و قیمت کمتری هستند. به همین دلیل معمولا برای استفاده در ساختمان های مسکونی پیشنهاد می شوند. اما با انتخاب این گونه دوربین ها تنها قیمت دوربین مداربسته برای ساختمان کنترل شده و نظارت روی بخش های مختلف با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

مقالات پیشنهادی کاربران

12 نکته تغییر سیستم امنیتی دوربین IP

مثلا زمانی که شما از دوربین مداربسته برای درب ورودی ساختمان و کنترل رفت و آمد ها استفاده می کنید، باید قادر به دیدن چهره ی افراد باشید، بنابراین باید از دوربین های با کیفیتی استفاده کنید که قادر به تصویر برداری با کیفیت بالا و نشان دادن چهره ی افراد باشند.

یا دوربین های مداربسته ی مورد استفاده باید حتما از خاصیت دید در شب بهره مند باشند و در غیر این صورت هرگز در شب هنگام و یا زمانی که در محیط های داخلی لامپی روشن نیست، کارایی نداشته و تصویری را به شما ارائه نمی دهند.

زمانی که شما در پارکینگ ساختمان خود از دوربین مداربسته استفاده می کنید، علاوه بر رفت و آمد اشخاص، رفت و آمد خودروهای غریبه را نیز تحت کنترل خواهید داشت. اما اگر دوربین مورد استفاده ی شما کیفیت تصویر خوبی نداشته باشد، هرگز پلاک خودروها را رویت نکرده و همین امر برای شما مشکل ساز خواهد شد.

بنابراین هنگام انتخاب دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی، باید از متخصصان و مشاوران در این زمینه مشاوره دریافت کرده و هزینه دوربین مدار بسته برای ساختمان را کنترل نمایید. بدین ترتیب هم نیازهای شما رفع شده و هم هزینه های شما مدیریت می شود.


 

معرفی بهترین دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی

پک ۲ دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل داهوا


 

پک کامل 4 دوربین مداربسته داهوا B1A21P

موافقین ۰ مخالفین ۰

قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی

عوامل موثر در قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی

قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. این عوامل بسیار گسترده بوده و بررسی همه ی آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست. اما سعی داریم تا مهم ترین آن ها را برشمرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

برند تولید کننده، فناوری به کار رفته در دوربین مداربسته، قابلیت های موجود در دوربین، گارانتی و خدمات پس از فروش و … از مهم ترین عوامل موثر در قیمت دوربین های مدار بسته خانگی می باشند.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی

قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و برند آن

برند و شرکت تولید کننده ی هر محصولی از مهم ترین عوامل تعیین کننده ی قیمت آن به شمار می آید. در مورد دوربین های مداربسته ی خانگی نیز همین امر صادق بوده و بسته به برندی که شما انتخاب می کنید، قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. به طور کلی برندهای تولید کننده ی دوربین مداربسته به دو دسته ی گران قیمت و معروف و دسته ی ارزان قیمت و No Name تقسیم می شوند. دسته ی اول در واقع شامل برندهای نام آشنا و معروفی هستند که حتما با آن ها آشنایی دارید. این گونه برندها به دلیل کیفیت خود در بازار بسیار مورد استقبال قرار گرفته و پرآوازه شده اند. اما در مقابل آن ها باید از برندهای ارزان و No Name یاد کنیم که قیمت ارزان تری دارند اما ریسک خرید آن ها بالاتر است. البته در واقع عبارت No Name روی آن ها نوشته نشده، بلکه دارای مارک هایی هستند که کم تر به گوش افراد عادی خورده و معروف نیستند.

مقالات پیشنهادی کاربران

قیمت و خرید دوربین مداربسته آژیردار

مسلما قیمت یک مارک معتبر و معروف از قیمت یک مارک متفرقه گران تر خواهد بود.  به عنوان مثال قیمت دوربین مدار بسته خانگی هایک ویژن که یکی از برندهای معروف تولید کننده ی دوربین مداربسته است، بالاتر از قیمت مارک های نا آشنا می باشد.

توجه کنید که برندهای معروف از گارانتی و خدمات پس فروش معتبر و بهتری برخوردار بوده و در مقابل مشتریان خود پاسخ گو خواهند بود.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی

قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و فناوری به کار رفته در آن

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته خانگی، نوع فناوری به کار رفته در آن می باشد. دوربین های مداربسته به طور کلی از نظر فناوری به دو دسته ی آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. دسته ی اول از قیمت بسیار کمتری برخوردار بوده اما قابلیت های بسیار کمتر و کیفیت بسیار پایین تری هم دارد. به همین دلیل معمولا برای مصارف خانگی معرفی می شوند. اما دسته ی دوم قیمت بالاتر و در پی آن قابلیت های گوناگون و کیفیت بالاتری هم دارند.

گرچه معمولا دوربین هایی با فناوری آنالوگ را برای مصارف خانگی توصیه می کنند، اما اگر شما به عنوان مصرف کننده نیازمند استفاده از قابلیت هایی نظیر انتقال تصویر، کیفیت تصاویر بالاتر و بزرگنمایی، ضد نور، دید در شب و استارلایت، دوربین های بیسیم و شارژی، دوربین های لامپی و بسیاری دیگر از قابلیت ها هستید، نیاز است تا حتما از میان دوربین های تحت شبکه انتخاب خود را انجام دهید.


پیشنهاد های سیراف:

دستمزد نصب دوربین مدار بسته – نرخ نصب دوربین ۱۴۰۰

خرید دوربین مداربسته دید در شب ارزان قیمت

معرفی انواع دوربین مدار بسته داهوا

دستگاه داهوا DH-XVR5108HS-I2

اطلاعاتی درباره ی میکروفون دوربین مداربسته

مقالات پیشنهادی کاربران

قابلیت تشخیص چهره dvr چیست؟


 

قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و قابلیت های موجود در آن

قابلیت های زیادی وجود دارند که برخورداری از هر کدام از آن ها باعث تاثیر مستقیم روی قیمت دوربین های مداربسته خواهد شد. که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

خاصیت های ضد آب و ضد گرد و غبار، خواصی هستند که با ایجاد تغییراتی در محفظه ی نگه دارنده ی دوربین ایجاد می شوند. ویژگی هایی که باعث ضد آب شدن محفظه های دوربین مداربسته می شود، قیمت تمام شده ی آن را بالا برده و در نتیجه مصرف کننده نیز باید برای خرید آن ها هزینه ی بیشتری را بپردازد.

خاصیت ضد نور و دید در شب نیز برای داشتن تصاویر با کیفیت بهتر و هم چنین نظارت و کنترل روی محیط در هنگام تاریکی بسیار لازم بوده و بدون آن ها با تابش نور خورشید، کیفیت تصویر پایین آمده و در هنگام شب نیز تصویربرداری انجام نخواهد شد. اما برای خرید این گونه دوربین ها باید هزینه ی بیشتری پرداخت کرد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در دوربین های مداربسته قرار دارد، انتقال تصویر است. بدین ترتیب مشتری قادر خواهد بود تا تصاویر مورد نظر را از طریق گوشی همراه خود از هر فاصله ای دریافت کند. برای داشتن این قابلیت نیز باید هزینه ی بیشتری پرداخت.

استفاده از دوربین های بیسیم و شارژی نیز گرچه سیم کشی و کابل کشی ها را حذف می کند و به لحاظ ظاهری مشکلی برای نمای ساختمان و دیوارهای داخلی ایجاد نمی کند، اما از قیمت بالاتری برخوردار است.

مقالات پیشنهادی کاربران

بهترین دوربین های مداربسته دید در شب

کیفیت تصاویر ضبط و پخش شده نیز به صورت مستقیم در قیمت موثر است و هر چه کیفیت بالاتر رود، قیمت نیز بالاتر خواهد رفت.

ملاحظه می کنید که استفاده از قابلیت های دوربین مداربسته هزینه دارد اما بدون آن ها هم، هدف شما از خرید مجموعه ی امنیتی دوربین مداربسته تامین نشده و شما نیاز دارید تا از این قابلیت ها با توجه به نیاز خود و مشاوره با متخصصان بهره مند شوید.

قیمت دوربین های مدار بسته خانگی

قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی

تجهیزات جانبی، نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته

زمانی که صحبت از دوربین مداربسته می شود، در واقع در مورد یک مجموعه ی امنیتی صحبت شده و قیمت همه ی اجزای این مجموعه است که برای مصرف کننده مهم می باشد. تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته باید با آن ها سازگار باشد و در غیر این صورت مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد.

نصب و راه اندازی نیز از دیگر مسائلی است که در هزینه های مالکان منازل در استفاده از دوربین های مداربسته موثر است. محل نصب دوربین نیز در قیمت نصب و راه اندازی آن موثر است. مثلا ارتفاعی که دوربین باید در آن نصب شود در قیمت تاثیر داشته و هرچه ارتفاع بیشتر قیمت هم بالاتر است.

نصب در قسمت های بیرونی ساختمان مشکل تر نصب در داخل ساختمان است و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

البته نکته ی دیگری هم که در قیمت موثر واقع می شود، تعداد دوربین ها بوده که هرچه بیشتر باشند، قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

اما تصمیم گیری در مورد هیچ یک از مواردی که گفته شد از عهده ی افراد عادی برنیامده و نیاز است تا در این راه از نظر متخصصان و کارشناسان امر استفاده کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مزایای دوربین مداربسته انبار

چرا از دوربین مداربسته انبار استفاده کنیم؟

انبار یکی از مکان هایی است که از آن به منظور نگهداری از اموال اشخاص استفاده می شود. انبار در واقع محل نگهداری محصولات، کالاها و سرمایه ی یک فرد بوده و به همین دلیل است که تامین امنیت و حفاظت از آن بسیار مهم تلقی می شود. تصور کنید که مالک انبار، چه کوچک و چه بزرگ، همه ی دارایی خود را درون این محیط کنار هم چیده و در صورت بروز هر گونه مشکلی، خسارت جبران ناپذیری به او وارد خواهد شد. پس بهتر است پیش وقوع هرگونه خطر احتمالی، این مکان به تجهیزات امنیتی و حفاظتی مجهز شده و از وقوع حوادث پیشگیری کند.

البته این تجهیزات بعد از وقوع حوادث نیز، برای پیگیری و کشف علت حادثه بسیار مفید واقع شده و درکنار مالکان خواهند بود. یکی از این مجموعه های امنیتی، مجموعه ی دوربین مداربسته است که کمک شایانی به تامین امنیت انبار می کند.

مزایای دوربین مداربسته انبار

دوربین مداربسته انبار

 

استفاده از دوربین مداربسته برای سوله چه مزایایی دارد؟

زمانی که شما از دوربین مداربسته انبار استفاده می کنید، در واقع یک عامل بازدارنده برای وقوع جرم و سرقت را نصب کرده اید. همان طور که می دانید، سارقین و مجرمان، گرچه قادر باشند، از هر مانعی عبور کرده و به هر حال جرم خود را مرتکب شوند، اما به گفته ی خود آن ها که در توصیه های پلیس نیز بارها به آن تاکید شده است، سعی می کنند تا ابتدا به دنبال مکان هایی باشند که از تجهیزات امنیتی کمتری برخوردار است و سرقت از آن آسان تر می باشد. بنابراین اگر انبار شما مجهز به سیستم دوربین مداربسته انبار باشد، یک عامل بازدارنده برای وقوع جرم نیز دارد. البته دوربین ها در پیگیری و تعقیب متهمان نیز کاربرد داشته و برای شناسایی سارقین و یا افراد خاطی مناسب می باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

آیا دوربین مداربسته بدون برق کار می کند؟

شما به عنوان مالک سوله، قطعا از سرمایه و دارایی خود در انبار نگهداری می کنید. یکی از اهداف استفاده از دوربین های مداربسته نیز حفاظت از جان و مال افراد است. بنابراین کاملا بدیهی است که از دوربین مداربسته انبار استفاده کنید.

دوربین مداربسته انبار

مزایای دوربین مداربسته انبار

انبار محلی است که محصولات و کالاهایی مختلفی همراه با بسته بندی در آن نگهداری می شود. این محصولات و بسته بندی های آن ها معمولا قابل اشتعال است و در صورت بروز یک سهل انگاری، به آسانی کل انبار شما دچار آتش سوزی خواهد شد. بنابراین با استفاده از دوربین های مداربسته، شما قادر خواهید بود تا در هر لحظه انبار خود را مورد کنترل و نظارت قرار دهید و در صورت وقوع آتش سوزی نیز، علت آن را کشف کرده و موضوع را تحت پیگیری قرار دهید.

همواره تعدادی از کارکنان هر مجموعه ای، در انبار مشغول به کار هستند. گر چه رعایت نکات ایمنی در کار بسیار ضروری است، اما به هر حال حادثه در کمین آن ها بوده و گاهی ممکن است حوادث جانی و حتی منجر به فوت نیز در انبار صورت گیرد. با وجود تجهیزات امنیتی و دوربین مداربسته انبار شما قادر به نظارت روی محیط بوده و در صورت وقوع حادثه به سرعت مطلع شده و اقدامات لازم را انجام خواهید داد.


پیشنهاد های سیراف:

۸ نرم افزار دوربین مداربسته

هارد وسترن دیجیتال بنفش ۱ ترابایت

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته در آسانسور

ویژگی ها و تکنولوژی های بکار رفته در دوربین ضد نور چیست؟

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت

مقالات پیشنهادی کاربران

راهنمای خرید دوربین خودرو | تخفیف ویژه ارزانترین قیمت


 

ویژگی های ضروری برای یک دوربین مداربسته انبار چیست؟

برای آن که یک دوربین مداربسته بتواند هدف تامین امنیت، حفاظت از جان و مال افراد و نظارت و کنترل روی محیط انبار را به نحو احسن انجام دهد، باید حتما ویژگی های زیر را داشته باشد:

انتقال تصویر و کنترل از راه دور: شما به عنوان مالک یا ناظر باید همواره روی محیط داخلی انبار خود نظارت داشته باشید. اما دسترسی دائم و حضور فیزیکی در انبار برای شما میسر نخواهد بود. پس باید از دوربین های مداربسته ای استفاده کنید که قابلیت انتقال تصویر داشته و شما را قادر سازد تا از طریق گوشی همراه خود همواره در محیط انبار حضور داشته باشید. در غیر این صورت استفاده از دوربین های مداربسته نظارت تمام وقت را برای شما میسر نمی سازند.

رزولوشن و کیفیت تصویر بالا: وضوح تصویر و کیفیت آن در دوربین مداربسته انبار بسیار مهم به شمار می آید. چرا که انبارها و سوله ها، معمولا دارای سالن های بسیار وسیع هستند و نظارت روی هر نقطه ی دلخواه، مستلزم آن است که دوربین شما دارای کیفیت بالایی بوده و مالک یا اپراتور را قادر سازد تا با بزرگنمایی تصویر هر گونه جزئیات را تحت کنترل و نظارت قرار دهد. حتی شاید در بعضی موارد، اطلاع از وجود یک جانور موذی در انبار نیز مهم به شمار آمده و باید تحت کنترل قرار گیرد.

دید در شبدوربین مداربسته انبار، مانند هر دوربین مداربسته ای که در هر محیط دیگری نصب می شود، باید دارای خاصیت دید در شب باشد. چرا که ممکن است تا بخشی از انبار به دلیل چیده شدن وسایل از نور لامپ ها محروم شده و یا به عمد از تابش نور به آن قسمت جلوگیری شود. در صورتی که دوربین شما خاصیت دید در شب نداشته باشد، شما تصاویر مربوط به این بخش را از دست خواهید داد.

مقالات پیشنهادی کاربران

نصب برنامه دوربین داهوا چگونه انجام می شود؟

قابلیت های هوشمند:  انبار یک محیط مهم است که افراد زیادی به آن رفت و آمد دارند و هر لحظه ممکن است در آن جرمی رخ دهد. بنابراین لازم است تا دوربین های مداربسته ی این محیط مجهز به قابلیت های هوشمند نظیر شمارش افراد، تشخیص و شناسایی چهره، تشخیص نفوذ و یا عبور از خط تعریف شده باشند. در این صورت مالک یا اپراتور قادر خواهند بود فرد مشکوک را در همه ی مراحل از طریق دوربین ها تحت تعقیب و پیگیری قرار دهند.

خاصیت ضد ضربه و ضد انفجار: یکی از مشکلاتی که در انبار ها باعث آسیب به دوربین های مداربسته می شود، ضربات ناشی از حمل و نقل بار و استقرار محصولات در مکان مورد نظر می باشد. بنابراین نیاز است تا دوربین های مداربسته ای که در این گونه محیط ها به کار می روند از خاصیت ضد ضربه بهره مند باشند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی آسیب نبینند.

همان طور که گفتیم، انبارها محل های مهمی برای نگهداری محصولات مختلف هستند. البته همین محصولات نیز ممکن است باعث وقوع آتش سوزی و حتی انفجار شوند. پس بهتر است تا از دوربین هایی استفاده کنیم که نسبت به انفجار مقاوم بوده و در صورت وقوع حادثه بتواند به کار خود ادامه داده و تصاویر مناسبی را در اختیار مالک قرار دهد.

دوربین مداربسته انبار

آشنایی با دوربین مداربسته انبار

موافقین ۰ مخالفین ۰

نحوه ی بازیابی رمز DVR,NVR و دوربین هایلوک

چرا روش های بازیابی رمز هایلوک مورد استفاده قرار می گیرد؟

در این بخش می خواهیم به بررسی ضرورت بازیابی رمز هایلوک بپردازیم. محصولات هایلوک نیز مانند سایر برندها، در گذشته دارای رمز های اولیه ای بودند که به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گرفت. هر چند این رمز ها قابل تغییر بودند اما در بسیاری موارد به دلیل بروز مشکلات ناشی از فراموشی آن ها، تکنسین ها اقدام به تغییر آن نکرده و مصرف کنندگان نیز از این موضوع اطلاع چندانی نداشتند. اما تغییر ندادن رمز دوربین هایلوک و رمز دستگاه آن، سبب می شد تا امنیت مجموعه های دوربین های مداربسته کاهش یافته و مشکلاتی به وجود آید.

هدف و کاربری دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی آن ها کاملا واضح است و حفاظت و امنیت از جمله مهم ترین آن ها می باشد. اما همان طور که این وسایل به تامین امنیت و حفاظت از جان و مال انسان ها کمک می کنند، خود نیز به حفاظت نیاز دارند. دستگاه های ضبط تصاویر، وظیفه ی ثبت و ضبط تصاویر گرفته شده توسط دوربین ها را به عهده داشته و بدون این کار در واقع هدف این مجموعه ها تامین نخواهد شد. اما از طرف دیگر، باید توجه داشت که حافظه ی دستگاه، منبع اطلاعات شخصی هر مکان و مالک آن می باشد. وزن این دستگاه نیز سبک بوده و کاملا قابل حمل می باشد. بنابراین اگر افراد متفرقه به آن دسترسی داشته باشند، به آسانی می توانند آن را با خود برده و گویی همه ی اطلاعات مجموعه ی امنیتی شما را با خود برده اند.

مقالات پیشنهادی کاربران

رمز عبور دوربین برایتون | ریست پسورد دستگاه برایتون

در این جا است که تغییر رمز دستگاه و دوربین اهمیت خود را نشان داده و دسترسی افراد غیر را به اطلاعات شما سخت و نا ممکن می سازد. پس ضرورت استفاده از رمز دلخواه کاملا مشخص است. به همین دلیل سازندگان و تولید کنندگان این محصولات در راستای افزایش امنیت محصولات خود، رمز اولیه را حذف کرده و محصولات خود را به صورت غیر فعال در اختیار مصرف کنندگان قرار دادند. بدین ترتیب، افراد در هنگام راه اندازی اولیه، به اجبار باید برای دستگاه خود رمزی تعریف کرده و آن را نگهداری و مورد استفاده قرار دهند.

این کار با این که تاثیر مستقیم و مثبتی روی افزایش امنیت اطلاعات دارد، اما سبب بروز مشکلاتی برای مشتریان می شود. تا جایی که طبق آماری که خود نمایندگی ها منتشر کرده اند، بیشترین تماس با آن ها جهت مشکلات مربوط به فراموش کردن رمز دستگاه می باشد. به همین دلیل برندها و تولید کنندگان این محصولات باید حتما راهکاری برای بازیابی رمز محصولات خود داشته باشند.

پس در واقع مشکل فراموش کردن رمز دستگاه و دوربین، مهم ترین دلیل و ضرورت وجود روش های بازیابی رمز هایلوک می باشد.

در مورد رمز مادر هایلوک نیز باید گفت که این رمز به عنوان یک شاه کلید در دست شرکت اصلی تولید کننده بوده و به وسیله ی آن قادر است تا رمز دستگاه ها و دوربین های خود را در صورت نیاز بازیابی کند.


پیشنهاد های سیراف:

رمز مادر DVR داهوا چیست؟ فراموشی رمز اولیه دی وی ار داهوا!

قابلیت تشخیص چهره dvr چیست؟

رمز مادر هایک ویژن

فروشگاه اینترنتی سیراف

مقالات پیشنهادی کاربران

راهنمای خرید دوربین خودرو | تخفیف ویژه ارزانترین قیمت


 

نحوه ی بازیابی رمز دوربین و دستگاه هایلوک

برای بازیابی رمز هایلوک، تا پیش از این لازم بود دستگاه خود را به نمایندگی مربوطه فرستاده و نسبت به بازیابی آن اقدام کنید. مشکلات ناشی از این کار و حمل و نقل دستگاه و باز پس گرفتن آن از نمایندگی و زمانی که باید برای این کار صرف می شد کاملا قابل تصور است. امروزه هر چند هم چنان نمایندگی ها در حال ارائه ی خدمات هستند، اما روش های آسان تری برای بازیابی رمز هایلوک در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

بدین منظور ابتدا باید نرم افزار SADP را روی کامپیوتر خود نصب کنید. این نرم افزار به آسانی با یک جست و جو قابل دسترسی و دانلود خواهد بود. نصب آن نیز بسیار آسان است و مورد ویژه ای برای این کار وجود ندارد. البته باید دستگاه ضبط تصاویر و کامپیوتر را از طریق یک کابل LAN به هم متصل کنید. حال زمان آن است که نرم افزار را اجرا کرده و صفحه ی زیر را مشاهده کنید.

رمز مادر هایلوک

بازیابی رمز هایلوک

با برقراری کامل اتصال میان دستگاه و کامپیوتر تصویر زیر مشاهده می شود.

رمز دوربین هایلوک

بازیابی رمز هایلوک

در این تصویر فقط اتصال یک دستگاه نشان داده می شود اما لازم است بدانید که شما می توانید از یک سوئیچ استفاده کرده و حتی 10 دستگاه را به صورت هم زمان مورد بازیابی رمز قرار دهید. حال چک باکس مربوط به دستگاه مورد نظر خود را فعال کرده و تمامی اطلاعات دستگاه شما از جمله آی پی و سریال نمایش داده می شود. اما شما باید روی گزینه ی Forget Password که در گوشه ی سمت راست و پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید و این بار صفحه ی زیر ظاهر می شود.

رمز دوربین هایلوک

بازیابی رمز هایلوک

خط اول این پنجره که Mode نام دارد، حاوی سه گزینه است. این سه گزینه تعیین کننده ی روش بازیابی رمز است.

مقالات پیشنهادی کاربران

آیا دوربین مداربسته بدون برق کار می کند؟

گزینه ی اول (Export/Import Secret Key): برای استفاده از این گزینه، روی Export کلیک کرده و در مسیری که مورد نظر خودمان است، فایل xml را ذخیره سازی می کنیم. حالا باید با شرکت و نمایندگی تماس گرفته و آدرس ایمیل پشتیبانی را از آن ها بگیرید. سپس فایلی که ذخیره کردید را به آن ارسال کرده و پاسخ آن را که باز هم یک فایل xml است، دریافت نمایید. این فایل دریافتی را روی کامپیوتر خود ذخیره سازی کنید. حال در همان پنجره ای که گزینه ی Export را زده بودید، این بار گزینه ی import را بزنید. حالا آدرس فایل ذخیره شده ی ارسالی از سوی پشتیبانی را داده و سپس در کادر پایین آن، رمز جدید دلخواه خود را داده، در کادر پایینی دوباره آن را تکرار کرده و سپس Confirm را بزنید.

گزینه ی دوم استفاده از Guide Mode: در این بخش شما با پشتیبانی تماس گرفته و آن ها اطلاعاتی را از شما می خواهند، شما این اطلاعات را برای آن ها خوانده و به ایمیلی می فرستید، در پاسخ این ایمیل، برای شما اطلاعاتی ارسال شده که ورود آن در نرم افزار قادر به تغییر رمز خود هستید.

گزینه ی سوم یا Security Question Mode: این روش با استفاده از پاسخ های مربوط به سوال های امنیتی که هنگام راه اندازی اولیه پرسیده می شود، کار می کند.

توجه کنید که در پایین پنجره ی Reset Password ، چک باکسی با عبارت Reset Network Cameras’ Password وجود دارد. با فعال کردن آن، رمز دوربین ها نیز هم زمان با دستگاه تغییر کرده و ریست می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰